Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
Denne rare drømmen hadde jeg i natt og lurer på om den sier DEG noe:

Jeg befinner meg i et stort hus med mange andre folk, men er alene på et rom sammen med en annen dame. Hun går ut av rommet og forlater døren åpen.

Ute på gangen ser jeg en hvit krakk som svever over gulvet, og jeg skjønner at det er sterke krefter der ute. Jeg tenker at nå har jeg fått sjangsen jeg har ventet på og går ut. Jeg kjenner kraften som prøver å innvadere meg, den er ikke av det gode slaget. Jeg går videre gjennom huset. Jeg ser ingen mennesker, men det er mange åndekrefter som prøver å komme inn i meg. Noen er lettere å hanskes med enn andre.

Jeg er ikke redd, men en gjør meg veldig kvalm så jeg rømmer inn på et stort kjøkken, nærmest som et industrikjøkken. Der slipper ånden taket og  jeg tenker at disse sjelene ikke føler seg hjemme på kjøkkenet  ;D

Jeg hviler ut på kjøkkenet, men vet at jeg må dra ut for å finne de andre folkene i huset. Jeg går ut, og nå er det enklere for meg å hanskes med kreftene.

Jeg går gjennom det store huset og leter etter folk, og oppe på et loft finner jeg de andre. To menn kommer til meg og forteller at en dame til hadde vært der ute, hun hadde opplevd det samme som meg. Hun lå og hvilte nå. Jeg tenkte at det var bra, så slapp jeg å fortelle om dette. Nå var det rolig i huset, etter som om det har vært en sterk storm. De andre hadde søkt ly på loftet. Jeg og den andre damen hadde vært ute i stormen.
GjenopprettetMedlem
EN DRØM MED EN FØLELSE JEG KUNNE KJENNE IGJEN FRA MIN EGEN BOBLE.
EN DRØM OM DE DØDES VERDEN.EN UNDERVERDEN-DRØM KANSKJE.
NÅ I MØRKETIDEN OPPSØKER DE DØDE OSS FOR Å HJELPE OSS.
ELLER ER DET BARE JEG SOM ER LITT DØD FOR TIDEN.
DET KAN VÆRE.
:icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Ett år etter....

Du, Liljee det var et litt pussig sammentreff dette. Av og til blar jeg gjennom gamle innlegg - helt tilfeldig?

Det er jo en mening med alt, da.

Når jeg leste drømmen din nå ser jeg plutselig den slik: En gammel dame etterlater døren åpen, og utenfor svever en hvit krakk. Ja, da kan du vel gå ut der og sette deg på den? Hvil deg samtidig som du lar deg sveve med - og ikke vær redd. Slapp av og vis motet ditt. (Det har du jo måttet den siste tiden).

Du føler at en spesiell kraft gjør deg kvalm og rømmer inn på kjøkkenet. Ja, det var nok lurt, da du helt sikkert har forandret på dine matvaner i det siste også - og det gjør en jo med kjøkkenet som utgangspunkt. Det siste vet jeg jo også fordi du inviterte til "grytekurs"  ;D

Etter stormen roer det hele seg. De var jammen tøffe de som hadde søkt ly for stormen - oppå loftet, men du og den andre damen var enda tøffere som hadde vært ute i stormen. Det kan vel kalles å ta tyren ved hornene.

Denne drømmen har nok vært et forvarsel - en sanndrøm- for deg, selv om det ikke alltid er lett å tyde en drøm helt før det virkelig skjer i livet - den bevisste tilstand.

For meg høres drømmen ut som om du har vært redd for noe du ikke trengte være redd for, men at du likevel måtte gå ut i stormen. Heller stormen enn åndekrefter? Nå er det kanskje på tide å oppsøke de oppå loftet - eller kanskje du allerede har gjort det?

Drøm, drøm, drøm - drøm så mye du kan
Alt hva du ønsker i livet, bring det gjennom drømmer fram    :wub:
AdsBot [Google]
Hmm, artig å se denne et år etter Inger! Takk for fin tolkning :biggrin: