Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
æ drømte en rar drøm i natt, som æ ikke klarer å tolke. skriver ned en del av drømmen.....
æ lå ute i naturen, alt va lyst og vakkert, det va sommer. ved siden av meg va det en mann og en kvinne. de snakket sammen, om ett egg som nu va befrukta. det skulle de plante inn i meg, for det va æ som skulle bære frem barnet. æ husker æ sa at æ ikke ville det, men de sto på sitt. det va min jobb, sa de. æ fortalte dem kor slitsomt det va, ikke minst med en fødsel( har fått tvillinger, så ett svangerskap til va liksom uaktuellt

). de bare lo av meg, og sa at det va æ som måtte gjøre det..... æ nekta, og nekta, helt til æ våknet..... (litt mareritt aktig drøm.....)
e det noen kloke hoder som kan gi meg ett hint.... (æ vet æ skal gå inn i meg selv å spørre, men æ finner ikke ut av det)
AdsBot [Google]
Etter min enkle tolkning kan det se ut som du føler deg presset til å gjøre ting du ikke har lyst til for tiden. At omgivelsene var lyse og vakre kan kanskje tyde på at de/den som presser deg pakker det pent inn, så det ikke er så lett å oppdage.
GjenopprettetMedlem
Eller kanskje noe nytt i deg er "befrukta", slik at du nå skal gå "svanger" og la noe vokse frem. Det kan for eksempel være en evne/gave som du er klar til å få. Mann og kvinne er jo også balanse, yin og yang.
Og så er du redd, for du føler deg ikke moden enda?
Stridshjelp
psbot [Picsearch]
takk, stridshjelp og liljee, æ ble litt klokere. en av de tingene æ reagerte på i drømmen, va at egget ikke va mitt, men kvinnen sitt, og det va befruktet av mannen..... men de to var ikke sammen, som ett par....
ja, ja....æ grubler videre... tror den drmmen skal fortelle meg noe viktig, siden æ har hengt meg opp i den....
takk igjen til dokker to.
Nutch/CVS [Bot]
Bare les drømmebeskrivelsen din som om den var en annens. Om du har lest den flere ganger og har oppfattet det som drømmen inneholder kan du si: det er meg!
Hilsen
Gåååja