Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Go kveld, eller kanskje man heller skulle si go natt. Jeg strever med å få sove om natta i denne mørketia,så da er det koselig å sitte her og lese litt.
Vil fortelle om en snodig drøm jeg har hatt.
Jeg drømte at jeg satt i sofaen på stua, jeg fikk øye på lysenergi i taket og jeg reiste meg opp og strakte armene oppover.
Jeg gled oppover, og jeg fløy rundt i en saltomortale rundt og rundt. Jeg fløy opp av hustaket og kom brasende ned gjennom kjøkkentaket, jeg fikk øye på pusen, nede på gulvet og jeg var redd for å lande på han. Da jeg tenkte tanken, fløy jeg oppover igjen. Jeg fløy rundt omkring en stund, dette foregikk ikke på en elegant måte, men derimot på en veldig klønete måte. Jeg var på tur ned mot meg selv, og det gikk fort unna, så jeg ble redd for at landingen skulle bli hard.
Jeg fikk øye på en  mann kledd i en svart kappe , han strakte hånden ut mot meg, og jeg tenkte at der var min hjelper, ja det var på tide.
Jeg tok ham i hånden og vi fløy oppover, og vi landet på et stort loft. Der satte han seg ned, og jeg hadde plutselig en notatblokk i hånden og en penn. Han sa at nå kunne jeg komme med mine spørsmål. Jeg ble veldig glad, jeg gjorde ham oppmerksom på at jeg hadde hundre spørsmål å komme med. :innocent2: Han så litt oppgitt ut, men det var ok.
Så kom det en yngre mann flygende på en elegant måte, jeg ble imponert og ville ha ham til å fortelle om hvordan han klarte det. Jo, han demonstrerte for meg hvordan han gjorde det. Da våknet jeg, men det føltes merkelig, jeg så masse blinkende lys som av små vinduer, skikkelser svinset rundt. Hmm da la jeg meg ned for å sove, dette ville jeg ikke være med på.
Men selve drømmen var morsom, og det var morsomt å fly rundt, selv om det nok var på en klønete måte. :razz:
GjenopprettetMedlem
Oj! Den drømmen var skikkelig magisk, uansett hva den måtte bety :w00t:
Jeg kan huske at jeg hadde masse sånne flyvedrømmer da jeg var barn. Nå flyr jeg når jeg reiser... men savner litt de flyvedrømmene, da.. ::)

Inger Lise.
AdsBot [Google]
Ha ha, du skulle nok ha konsentrert deg om den eldre mannen som hadde svarene på alle dine hundre spørsmål og ikke latt deg forhekse av den unge, elegante mannen. Selv om han kunne lære deg litt teknikk ...

Men en herlig drøm var det  :eusa_clap:
Anonymous
"Liljee":

Ha ha, du skulle nok ha konsentrert deg om den eldre mannen som hadde svarene på alle dine hundre spørsmål og ikke latt deg forhekse av den unge, elegante mannen. Selv om han kunne lære deg litt teknikk ...

Men en herlig drøm var det  :eusa_clap:

Det er jo klart at når det kommer en vakker ung mann flyvende, må jeg jo så klart vie min oppmerksomhet til ham :biggrin:, he he.
Men jeg ble jo litt irritert ja, for at jeg ikke fikk stilt alle mine spørsmål.
Jeg har hatt slike flyvedrømmer i det siste, og en gang våknet jeg av en slik drøm, da var jeg fortsatt i farta.  :icon_rolleyes:Det var spesielt og veldig overraskende for meg, hmm det er mye rart som skjer.
GjenopprettetMedlem
var det en drøm??,det stod så virkelig fram,det du fortalte.
kanskje er jeg ikke våken. :icon_cool: :eusa_dance: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Disse flyvedrømmene høres spennende ut. :w00t: :eusa_clap:
Jeg har hatt noen lignene, men tror ikke at det er flyvedrømmer. :eusa_pray:
Anonymous
"teleterkji":

var det en drøm??,det stod så virkelig fram,det du fortalte.
kanskje er jeg ikke våken. :icon_cool: :eusa_dance: :eusa_clap:

Det som e typisk for slike flyvedrømmer, er at de er veldig klare og livlige. Jeg kan våkne av drømmen, og da er jeg midt i "landingen". Jeg blir sugd gradvis nedover, og det er veldig lyst med masse blinkende lysglimt i forskjellige farger i rommet.
Jeg opplever det, men vil ennå ikke godta det som noe virkelig.
GjenopprettetMedlem
SÅNNE FLYVEDRØMMER SIES Å HA NOE MED STORE FORANDRINGER I LIVET,NYE LANDSKAP Å BLI KJENT MED,USIKKERHET SOM FØLGE AV DETTE,OG EN EVNE TIL SELV I DRØMME Å FLY OVER ALLE BEKYMRINGER.
DET ER LENGE SIDEN JEG HADDE SLIKE VIRKELIGE FLYVETURER I "DRØMME".
MEN HUSKER DEM MEGET GODT.
EN ANNEN TEORI:ER DITT KRAFTDYR EN FUGGEL??? :icon_biggrin:
Anonymous
Jepp, har fuggel som kraftdyr.
Nye landskap å bli kjent med ja, det kan det være.