Natt til den 28.01 drømte jeg at jeg var i et rom sammen med en person. Jeg har ingen formeining om hvem denne personen var. Jeg var fryktelig redd for der skjedde noe mystisk til siden for meg. Jeg satt med en kamm i handa som jeg rev i stykker bit for bit og kastet. Jeg vet ikke om det var for å døyve redselen, det kjentes slik ut. Jeg får ikke tak i hva som gjorde meg redd for det forsvant ide jeg våknet. Men hele kroppen min var spent som en fiolinstreng og så prikket det i hele kroppen. (Hadde en følelse av at det skjedde noe med et barn.) Jeg lå veldig lenge før jeg klarte å slappe av i kroppen.
Da jeg sovnet igjen drømte jeg.:
At jeg var i et stort hus med mange trapper som gikk oppover, og flere dører som jeg måtte gå gjennom på vei oppover. I det øverste rommet var der en nedgang midt i rommet. Jeg måtte gå bøyd for å komme inn der. Der inne hadde jeg et par nye dansesko. Rommet hadde noe med en dans og gjøre. Husker ikke hva som skjedde før jeg var på vei ut. Jeg gikk ned alle trappene og gjennom alle dørene til jeg sto ute. Da så jeg at jeg hadde glemt danseskoene og støvlettene mine. Jeg viste at jeg ikke kunne komme inn når døra hadde låst seg, men jeg måtte prøve, og da ga dørene etter (det var ei dobbeldør) og jeg kom inn. Det var noen andre som så at jeg kom meg inn og fulgte etter. Da jeg kom opp i det øverste rommet var nedgangen til danserommet og skoene fylt med vann, og nedi der satt det en rar skapning på do. Han hadde bare kropp uten armer og ben. Da han var ferdig ble han sugd opp og bevegde seg runt i rommet. Plutselig fikk han en stråle med vann og skitt rett i ansiktet. Skiten var hans egen.
Så var jeg ved skoene, de hadde forandret seg. Jeg kunne bruke de på to måter. Opprinnelig var de svarte men nå var de hvite og brune. Da jeg hadde fått de på meg og pynta de slik at de så fine ut på bena våknet jeg.
Hilsen snøugla på jakt etter svar i det indre landskapet sitt