Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Lå og purka på sofaen og fikk den vannvettige drømmen.
Starta med her i leiligheta min. drømte at jeg og x`n min var her sammens med barnamine. Jeg så utover havet her og plutserlig så jeg to svarte fly, som da i drømmen jeg viste var son romfartøy den ene stupte rett i havet og den andre så det først ut som om at den skulle treffe et bebodd strøk, da ba jeg om at den ikke skulle det og sendte energi til den, da for den opp i luften igjen og styrta ned i Tromsø sunnet den også. Jeg og hele hurven her sprang nedover mot dem mens jeg leta etter mobilen min for og ringe 113, da jeg endelig fant den ringte jeg, og mannen jeg fikk på tråden var rett og slett frekk i tone leie, jeg presanterte meg og spurte om de hadde fått melding om de flyene som var kresjet i sunnet, og han svarte bare ja da det er vi, så jeg la på, da var det begynt og komme privatfolk til flyene for og redde ut dem som var der. Så skiftet det hele sene. Vi var hjemme i mitt barndomshjem, x`n og datra mi og jeg, bare det at det lå no oppe i skogen. Vi var i kjelleren der jeg hadde hatt leilighet, men det var veldig forandret der no. Det var veldig annspent stemning der, men fikk ikke med meg ka som ble sakt, så utenfor sto det tre biler min og to andres, den ene måtte hvært tanta mi sin og hun sa at den plassen jeg hadde parkert bilen min på, kjentes så død ut at hun ville gidd den vekk vist det var henne som sto der, mens jeg kjente ikke igjen det hun mente. Så hadde pia mi godt og lagt seg, og jeg hørte at hun skrek bare son svakt, jeg begynte og lete og med en gang fikk jeg en følelse av at pappan hennes er ikke særlig snill mot henne, jeg listet meg opp til ei dør og lukket den fort opp, akkurat som om at jeg ville overaske han, de var ikke der, men alikevell kunne jeg høre at hun skrek, jeg listet meg til neste dør, men rett før jeg skulle røske den opp så jeg ut gjennom vinduene, og der lå pia mi og skreik i en liten trang seng (køy seng) hun lå innerst og pappan lå litt son gjemt men ytterst. Hun kom til meg og jeg begynte og inspisere henne etter sår og klem skader. (merkelig men men) mens jeg gjorde det sto pappan og ble mer og mer sintere for at jeg gjorde det, men jeg brydde meg ikke om det, når jeg kom til bena så kom det til syne, hun hadde masse kloremerker oppåver beinan verst var det på det venstre bein. Og enkelte av de kloremerkene var helt inn til kjøttet og sto og spriket med fersk blod i, og bak knærne var hun ill rød og hun hadde masse klore merker. Plutserlig sto ei jente som jobber på barnehagen hennes der, og sa at han x min er ikke som jeg mener at han er, å ja så jeg og tok ned strømpebuksen til pia mi og sa, kosn har hun fått disse der da? De har kommet no mens han har hatt henne?? Hun ble litt bekjymret, men som om at hun ikke ville tenke på det fortsatte hun, at jeg og X`min har et forhold no, og han er ikke slik du har beskrevet han. Å så dere har det da, så gikk jeg mot han og spurte om ikke han enda var i lag med Anne?? (Hun heter ikke det men i drømmen så heta hun det) og han svarte jo da det er jeg…………. Så du har ikke forandret deg så mye du er lik som når vi var i lag. Da begynte hun på barnehagen og stusse littegranne. Og i kofferten min lå det et sett med handhjern som han vist nok hadde bedt meg og ta med meg, og jeg tok de opp og spurte han om ka han mente med at jeg skulle ta med meg disse, og han mumlet at ja det var for tilfelle han måtte sette meg fast, og jeg gikk mot han og holdt han under haka og sa på en leken måte. Å så det var ikke for at jeg skulle feste deg fast slik at jeg kunne leke med deg da?? Jeg snudde meg og der var alle borte, det var bare meg der, eneste at no var det et stort plastrør som vist nok var en pompe under, for du kunne høre motorduren, så kom det plutserlig en hakke og hakket løs toppen, vet ikke om det var meg eller om det var noen andre, trur det var meg, men uansett så ut kom det masse lysebrunt vann og det bare pumpet ut, jeg så meg rundt og så et annet rør litt lengre oppe som sugde ned det vannet som kom så høyt og jeg tenkte at ok det kommer ikke lengre enn hit i alle fall, men jeg sprang tilbake til det røret som pompet ut vann for og prøve og stoppe det, jeg prøvde med hendene mine men det gikk jo ikke, så ropte jeg til en person som bare var der son ute i gangen, og han kom inn hjelp meg sa jeg og putta masse plast som jeg hadde funnet oppi røret, og det hindert vannet litt i og komme inn, hold denne plasten nede slik at jeg kan finne hovedkrana for vannet, eller hovedsikringen, for det er en pompe under her så det må gå ant og få stoppet den, selv om sikringsboksen var rett over, så fikk måtte jeg lete etter vannkrana først. Han stilte seg der og holdt på plasten, jeg sprang ut og ropte etter Julie, for hun var jo blitt borte hun også, da hørte jeg x`n ropte ikke plag henner nu, jeg dreit en lang mars i ka han sa, jeg måtte bare få vite hvor hun var, jeg sprang opp til stua der mamma bodde, og pia mi satt der med en fremmed mann, men alle sansene mine sa at han var ok og trygg for henne, så sa pia mi, ser du ikke mormor som er her? Og når jeg da huska til bake så var det en skygge lignende person som hadde godt ned trappen når jeg hadde godt opp. Jeg så på mannen og så han spiste middag, og no kjente jeg han vet ikke hvem det var allikevel, men spurte han om han hadde laget den, og han sa nei det hadde han ikke, ok da er det min mamma som er død som har laget den til deg, og han svarte ja men den er jo god og spiste videre, jeg gidda ikke bry meg serlig mer, og snudde meg og da så jeg den skyggelignende personen igjen og det var mamma, hun gikk og stelte i huset som om hun levde og var frisk, hun så ikke meg og bare gikk rett for bi. Jeg sprang ned trappen og da kom hun opp igjen fra vaskerommet. Jeg gikk ned og så anset hun meg og ville følge etter meg, jeg ble kjempe sint, for henne hadde ikke jeg tid til no, jeg måtte finne vannkrana. Så jeg sendte opp til henne en energi illusjon av noe som skulle ta henne, hun sprang opp igjen, men kom ned igjen når hun så at det ikke fulgte etter henne, så en gang til det samme dette skjedde mange ganger og for hvær gang så kom hun lengre og lengre ned i trappen, så jeg kom meg ikke til vannkrana for og få stoppet vannet, for vær gang jeg snudde meg og skulle springe inn på vaskerommet for og stoppe den så kom hun ned igjen. Forskjellen på henner no var at hun besto av lyspunkt av forskjellige farger. Tilslutt kom hun helt til meg og vet ikke ka hun gjorde men når hun var helt til meg så såg jeg noe brunlig som ble restet og slette på til alle kanter. Så voknet jeg. Så kom det en nydelig stemme som sa i mitt venstre øre noe som at det er godt og få fjernet naglene som man har i skuldrene sine. Og jeg skulle te og si noe, men da var hun vekk og ikke sa mer.

Kan dere hjelpe meg og tolke denne drømmen?
Anonymous
Så det var denne drømmen du sendte en liten snutt av på sms!! Har lagret den på maskinen så skal jeg gå i gang med å se hva jeg får ut av den. Du har et rikt drømmeliv, vennen! :lol:
Anonymous
Jepp er son riktdrømmelivs periode dranker    :question: :lol:
Nutch/CVS [Bot]
Narnina
Kan du være en bra mormor til dette barnet som du er selv? Og, ikke legg deg i håndjern, spytt ut det brune vannet!!
Og, senere, kanskje du finner deg igjen i barnegråten i Tamokdalen??
Hilsen og lykke til
Gåååja