Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
drømmer at jeg blir spist av en ulve flokk. først spiser de det ene beinet så det andre ,så armene,så til slutt kroppen min så det bare hode igjen.. så løper de vekk, har drømt dette veldig mange ganger som liten, men har nå fått denn drømmen tilbake...  :confused:
AdsBot [Google]
Så heldig du er, for da er du nok på vei inn i en ny fase. Og det er jo ofte et eventyr!
GjenopprettetMedlem
Så heldig du er :))

Neste gang du drømmer den drømmen, eller er i transe og i kontakt med ulvene, prøv å få de til å spise hodet også , og observatøren (som ser det hele).
Å bli spist av kraftdyr er stor healing og transformasjon.

Lykke til  :icon_biggrin:

Elin
Francis [Bot]
"twisted":

Så heldig du er :))

Neste gang du drømmer den drømmen, eller er i transe og i kontakt med ulvene, prøv å få de til å spise hodet også , og observatøren (som ser det hele).
Å bli spist av kraftdyr er stor healing og transformasjon.

Lykke til   :icon_biggrin:

Elin

Åj! Det visste jeg ikke! Takk for det!  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
For to dager siden hadde jeg en "rar #drøm,; to unge ulver ledet meg over en grønn eng, nesten som en fotballbane, jeg bare fulgte med de tittet bak for å se om jeg fulgte med,  når vi kom over engen ble jeg "overlatt" til meg selv, et hus kom til syne og ut av dette gule huset kom det plutselig mennsesker strømmende. Menneskene som kom ut av huset var i fest-stemning, de kom mot meg, føltes truene på grunn av maskene  de hadde på seg, hvite følelses-løse uttrykk, og ingen kjente..enden på drømmen var at maskenene falt. men fikk aldri se ...................ansiktene........ :shyone: