Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jaja, litt pinlig drøm nesten, men skitt..

Virker veldig symbolsk på en måte. Håper jeg..
Drømmer at jeg skal flytte inn i nytt hus, for meg selv. Men i mitt hus er det ikke bad, så jeg bruker badet i et hus et stykke unna, for det huset står tomt.
Så er jeg der og tar en dusj, da jeg plutselig hører at det kommer noen inn i huset, hører dem prate. Ut fra det de sier skjønner jeg at de har leid huset, og jeg tenker at det er best de ikke vet at jeg har brukt badet, så jeg sniker meg ut. Problemet er bare at da får jeg ikke med meg alle klærne, så jeg går ut med bare et håndkle rundt overkroppen. (Har bukse på) Går ut på gata, og mens jeg går der gatelangs møter jeg selvfølgelig masse folk, og vekker en del oppsikt.. Får masse tilrop, plystring og lignende, og jeg syns det er bare flott. Oppdager at det ene brystet er blitt avdekket, men når jeg skal til å flytte på håndkledet for å fikse det, går det opp for meg at det gjør ingenting, så jeg tar heller av hele håndkledet og virkelig sprader nedover gata!

Sensis [Crawler]
For meg er dette en innvielsesdrøm.
Du er ingen blotter, men din kraft er blottet.
Du er som en amazone, en helt av kvinnekjønnet, en kvinnehelt med den maskuline kraften inkorporert i seg der du kommer tilbake til "dine" etter renselsen og innvielsen.
Først skal du flytte inn i et nytt hus, for deg selv...det står for en ny fase i din livsprosess... du måtte bade...renselse...badet foregikk unna der du bor til daglig...ritualplassen og renselsen skjer alltid vekk fra det stedet man bor...og du kom hjem til dine som en helt...slik det skal være etter en innvielse...du tar av deg hele håndkledet...du viser frem begge brystene.
Du bruker ditt nye mot og viser frem din kraft, som er det ene brystet og din glede, som er det andre.
Så i denne drømmen ser jeg et innvielsesmønster fra gammelt, ritualer som ble brukt så mennesker skulle kommer videre i kraft, alder og visdom.
Mvh Ailo
Anonymous
Hei!
Jeg er ny på denne siden, men jeg har mange ganger vært inne her som gjest og har hatt stor glede av det dere skriver. Jeg er glad for at du vil dele drømmer med oss andre, jeg synes du er modig!
Det er jo rart at vi mennesker ofte tror vi ikke er kreative, vi sier vi kan ikke lage blider, eller skrive eller skape noe, og så skaper vi alle sammen de mest fantastiske historier og bilder om natten?
Kvinnelige guddommer vises ofte med bare bryster, og hvorfor skal det være "synd" å vise noe som både kan gi lyst,glede og næring til nytt liv?
Siv.
Anonymous
Takk til dere alle, for tilbakemelding på drømmen min!
Tror nok helt klart at jeg er over i en ny fase, - det vises vel blant annet med at jeg plutselig stikker hodet frem her på sonen, etter å bare ha lusket rundt i stillhet i lengre tid.
Kraft og glede.. - det var akkurat det jeg følte, Ailo!
(men nå er jeg blitt forkjøla..

, - fortsettelse av renselsen kanskje? )
GjenopprettetMedlem
Bra

men...
Du glemte å legg ved bilder

Anonymous
Kjempeflott den drømmen Whiteowl, og at du deler den drømmen med oss. Jeg må si jeg likte spesielt godt den delen der du skriver at du virkelig sprader nedover gata

Anonymous

Ja, det var skikkelig sånn "Se på meg!!!!"
Så ikke om noen fotograferte..