Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Hva betyr det å drømme at huset ditt raser sammen?  :o
GjenopprettetMedlem
Er ingen ekspert akkurat...men tar sats.

Huset representerer jo deg. Når du drømmer at det raser sammen, kan det bety at livet ditt slik det er nå vil endre seg radikalt på en eller annen måte. At det gamle livet "faller i grus"..

Huff. Dette hørtes brutalt ut, men behøver nødvendigvis ikke være det. Mange dyptgripende endringer i livet er jo positive. Og er de i utgangspunktet negative, vil det alltid vokse fram noe positivt hvis vi klarer å gi slipp på det gamle.

Inger Lise.
GjenopprettetMedlem
Fant denne på nettet...  ;D

Er symbolet på sjelens bolig, og de forskjellige rom henviser til forskjellige
omeråder av livet, selvoppfattelsen og tilstanden i våres indre virkelighet.
Er huset gammelt og/eller i godstand vil du få igjen en gammel venn eller kjæreste.
Utforsker du et rom i et hus må du prøve å lære noe nytt.
Oppdager du at det er en dør i huset som leder til flere ukjente rom, betyr det
at du er moden for
forandringer.

Er huset i dårlig stand kan du enten få høre om en død slektning eller venn, du
kan også oppleve krangler i familien.
Et hus som blir revet eller er tomt symboliserer en tapt mulighet eller et
ødelagt forhold.
Hvis huset var nytt vil det symbolisere økonomisk sikkerhet.
Et hus som blir bygd betyr uventet fortjeneste.
Kjøper du et hus vil du få et kort kjærlighetsforhold.
Selger du et hus vil du slippe ansvar. Du må se på alle symboler for å få den
fulle meningen.

Tina
Francis [Bot]
Takk for svarene! Ble litt klokere nå!  :icon_biggrin:
Anonymous
Er enig i tolkningen til Inger Lise. Dette med hus har jeg drømt i det siste. Et eksploderte, og et fjernet man veggen på for det skulle utvides. Flom, og at venninna mi dør.. Det er noe som vi gjør oss ferdige med for at vi skal starte på noe nytt. Endringer...
Vi kan endre oppfatning av noe, av oss selv osv.. Ikke negativt i den forstand. :o
Anonymous
Er huset i dårlig stand kan du enten få høre om en død slektning eller venn, du
kan også oppleve krangler i familien.
[/quote]

For noen år siden var god venn av meg i et dårlig rusmiljø, og jeg tenkte mye på det. Jeg drømte at jeg var i et falleferdig hus sammen med henne, og noen andre som var på amfetamin. De dyttet henne ned på sengen og stakk kniven i ryggen hennes. (Ingen hyggelig historie. Heldigvis går det bra nå
:wink: )