Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg er om bord i en stor gammel skute. Det er natt. Vi er flere mennesker om bord i båten. Vi er ikke til sjøs, men skuta svever i et ørkenlandskap. Nede på bakken går en vakker kamel - den følger båten. Jeg bøyer meg ut og klapper den. En god venn av meg som jeg likevel ikke gjenkjenner ansiktet på - er også om bord. Vi står på dekk - han klemmer hånden min i det vi ser det samme  synet - en  stjernehimmel og jorda som en fantastisk, lysende sølvfarget klode i det mørklilla - så nær, så nær. Jeg våknet med så mange gode følelser i meg ...
Snappy [Bot]
Her har du både en båt og en kamel. Jeg tenker på kameler som ørkenens skip, så du får nesten en forsterket betydning her. Kamelen kan gå lenge uten det livgivende vannet, i den øde og golde ørkenen. Har du en link til ørkenland?! Jorden vår, menneskenes jord, vår beskytter, og stjernene er bevissthetens lys - i mørket, siden det var natt. Det forteller om innsikt og stor viten, og det aner meg at du har en stor personlighet. Denne vennen er antagelig en hjelper eller guide som har tatt form i drømmen din. Jorden kan være et feminint symbol, det er også fargen sølv. Lilla - åndelig? Hm, dette ble usammenhengende - håper det gir deg litt mening :confused:
Anonymous
Takk skal du ha, Hege Elisabeth!