Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
FAST Enterprise [Crawler]
Hei dere!
Ser at det er mange som er flinke til å tolke drømmer, derfor vil jeg fortelle om en drøm jeg hadde i natt, Ja man kan godt si at jeg våknet med et brak. Jeg drømte at vi var på min fars hjemplass, min samboer, min datter og jeg. Min datter og jeg, vi satt i en sånn gammeldags trillebåre og samboeren min trillet oss bortover et jorde. Så syns jeg at det lynte og spurte om de andre hadde sett det... joda, de hadde jo det og vi ble sittende der helt stille for vi ventet bare på skrallet... og det kom... har aldri vært borti et sånt kraftig tordenskrall i det "våkne" liv. Det dirret under trillebåra og jeg tenkte at nu blir vi truffet......men da våkna jeg.
Er det noen som har lyst å prøve seg og tolke denne så er jeg takknemlig for det.
Kristine
Anonymous
Hmmm...vet ikke om jeg har mye å bidra med, men den var veldig intresssant, og det høres ut som noe sterkt og betydningsfullt. Når jeg tenker på lyn, tenker jeg store/plutselige forandringer. Enten fysiske eller en bevissthet som kommer (?). Men hva det kan gå ut på har jeg ingen ide om.
GjenopprettetMedlem
Hei du
Jeg kan gi meg innpå et forsøk her...
Det å sitte i en trillebår som noen dytter er ofte ment som at den som drar/dytter kan få dårlige nyheter, ellers er trillebåren generelt et tegn på nye vennskap.
Lyn kan være et tegn på hell, ser du lynet kan det bety at du bærer på en god ide og at dine ønsker vil bli oppfylt
Torden har med sinne og agresjon å gjøre
Så sånn samla vil jeg oppsummere med at noen i din nærhet har fått dårlige nyheter og at dette utløser en raskjon som sinne eller agresjon/frustrasjon, men at det til slutt vil bli bra, det løser seg til alles beste og ideer og ønsker kommer på plass til rett tid og på rett sted...
Men jeg er ikke noe mester i dette jeg da, så ta det som det er, en oppsummering fra min side
Lys & Kjærlighet
Tina
Takk Kristin og Tina forderes tolkning av drømmen min. Syns dere begge hadde noe å bidra med,,, så kan jeg tenke videre ut ifra det.
Klem fra Kristine
GjenopprettetMedlem
Hej Kristine
I Peru er den som blir truffet av lynet og overlever utvalgt til å bli sjaman, etter gammel tradisjon.
Om det var min drøm skulle jeg tenke:
Jeg er på min fars hjemmeplass, et sted som kan være mitt ursprung.
Hele jeg er der, mitt indre barn, den manlige delen av meg. Ja, hele meg.
Det er den manlige delen av meg som før meg framover.
Så kommer lynet og tordenet.
Jeg tenker at jeg, vi er truffet.
Det er en veldig kraft i tordenet
Jeg våkner
Sjamansk ville jeg se det som om jeg kan være utvalgdt til å bli sjaman.
Det er en sterk kraft.
Den kommer fra mitt ursprung
Jeg vil våkne av den
Gunilla
GjenopprettetMedlem
Det med trillebåra tolker jeg slik: Er det mannen din som bestemmer? Han kjører dere i trillebår - det er han som har kontrollen. Men så ser du lyset, så slår lynet ned. Er det du som tar kontrollen?
Eller kanskje lynet er en innvielse eller åpning?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Forandringer kommer -også for din mann som har styringen.
En sånn "ment to be-sak" som er overordnet deres vante roller.
Slik tolker jeg det..

Anonymous
He, he jeg ser det for meg der vi sitt i trillebåra, og han godeste ...... triller oss

GjenopprettetMedlem
Det høres ut som du har sett lyset. Di elektriske ladningene er spennende krefter. For meg betyr det Tors kraft.
Ettersom du var på din fars hjemplass, kan det være din far som ville vise deg det. Videre i livet med nye krefter, eller tilgang på ny kraft.
GjenopprettetMedlem
Det som jeg har lært av egne erfaringer,
min sannhet.. er at hjernen søker "å lage bilder"

når den blir utsatt for energier den ikke kjenner.
Men det blir dine bilder ut fra dine referanser..
Tror du kan finne noen svar her:
http://sjaman.com/index.php?option=com_smf&Itemid=98&topic=1326.msg13528#msg13528FAST Enterprise [Crawler]
Takk for alle svarene jeg fikk om denne drømmen min. Hvis dette var en slags innvielse så blir jeg veldig ydmyk. Kanskje jeg ikke er helt klar enda siden jeg bråvåknet før lynet eventuelt slo ned i oss som jeg tenkte der.. i drømmen
Kristine
Anonymous
Kom på, hvis du ikke har lest siden Biernna tipset deg om, i den senere tid, har det blitt tilføyet mer.
Anonymous
"kristine":
Hei dere!
Ser at det er mange som er flinke til å tolke drømmer, derfor vil jeg fortelle om en drøm jeg hadde i natt, Ja man kan godt si at jeg våknet med et brak. Jeg drømte at vi var på min fars hjemplass, min samboer, min datter og jeg. Min datter og jeg, vi satt i en sånn gammeldags trillebåre og samboeren min trillet oss bortover et jorde. Så syns jeg at det lynte og spurte om de andre hadde sett det... joda, de hadde jo det og vi ble sittende der helt stille for vi ventet bare på skrallet... og det kom... har aldri vært borti et sånt kraftig tordenskrall i det "våkne" liv. Det dirret under trillebåra og jeg tenkte at nu blir vi truffet......men da våkna jeg.
Er det noen som har lyst å prøve seg og tolke denne så er jeg takknemlig for det.
Kristine
Tror at drømmen symboliserer de ulike sidene ved deg selv, noe du søker etter. Yin og Yang. Skape en balanse, harmoni i livet. Familien er det trygge og nære. Jeg tenker også at du søker røttene dine, skape balanse, det er viktig å jorde seg. Tordenskrall er aggresjon, og det kan være noe du irriterer deg over i hverdagen. Men er det kanskje deg som overlater mye av kontrollen til mannen i huset.. Lyn kan være en oppvåkning, noe som skaper en forandring. Forandringen kommer innenfra. Kan jo hende jeg er helt på bærtur her..

Hei Maeve!
Takk for din tolkning av drømmen min, du er ikke på bærtur, det er ingen som er på bærtur her. Jeg er takknemlig for alle svar jeg har fått, og tenker like grundig gjennom alle. Trur nok at jeg er i en oppvåkningsfase, det merker jeg på drømmer, opplevelser i meditasjoner og i tankegangen.
Klem fra Kristine

Anonymous
hadebra hahaha heyoka !!! ahahah... god dag !
du vet ikke at sioux indianerene hadde klovner, de blir sånn av å ikke ha drømmer om lyn og tordenvesener. de må for all del ikke leve ut det de ser i drømmene sine, samme hvor lite sjenerende det er, og aldri finne på å si det motsatte av det de mener. de er evneveike sjeler helt uten overnaturlige evner og får ingen til å le. "gråte"

Anonymous
.gilråd rav ned

Hæææ.

Kristine

Anonymous
Det var ikke et svar til rockehund

GjenopprettetMedlem
Dette har jammen blitt en dårlig tråd