Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei :)
Jeg drømte for en liten stund siden at jeg var på tur hjem. Jeg kom gående ned gata her jeg bor, og da fikk jeg øye på naboene som stod og tittet opp mot himmelen, mens de ropte "se". De virket glade og opprømt over det de så. Jeg så opp , og da fikk jeg øye på en UFO. Det var et skinnende rødt objekt, og den hadde kurs mot huset mitt. Å hjelp, nå kommer de for å hente meg hjem, tenkte jeg, og jeg stormet over plenen for å rekke frem til huset før de kom. Jeg fikk fullstendig panikk. Jeg rakk akkurat å komme meg inn ytterdøren, da UFOen kom susende over huset.
Noen som kan tolke denne for meg?
GjenopprettetMedlem
du bor jo ikke langt fra nordpolen så dette kan være en lue som har blåst av hodet på en nisse... ;)
Anonymous
HAHA :w00t:
Jeg må altså nå se opp for nisseluer :lol:
Anonymous
Jeg tror ikke jeg er helt fornøyd med Biernnas tolkning av drømmen min :innocent2:
Jeg har på nytt drømt om ufoer, denne gangen var de lysegule og flere stykker som for over himmelen. De kom ned til huset mitt og fløy over plenen. Av formen så de ut som lyskuler. Jeg våknet av drømmen og var veldig stresset.
Jeg er ikke spesielt opptatt av ufoer, så hva kan denne drømmen bety? Jeg tror ikke på at det er nissen som har mistet luen sin ;)
GjenopprettetMedlem
Kanskje det er påskeharene sine luer denne gang.. :razz:
W3 [Sitesearch]
Det er vel kansje noe som prøver å få kontakt med deg  :-X

Vær ikke redd , vær stolt  :innocent2:
Anonymous
"Inger Lise":

Kanskje det er påskeharene sine luer denne gang.. :razz:

Host, hark, nu tøver du fælt :lol:
GjenopprettetMedlem
Yepp.. ;D

Har tenkt litt mer på den drømmen din..henger meg opp i at det er flere ufo-er og at de har skiftet farge i den andre drømmen. Aner ikke hvorfor.

Men det har IKKE med påskeharen å gjøre :lol:
Anonymous
Ja, jeg aner ihvertfall ikke. Jeg har panikkfølelse i de drømmene, særlig i den første drømmen.
Da jeg våknet etter den andre drømmen stod det ei mørk dame med rød energi, ved siden av sengen min.
Da ble jeg litt skrekkslagen, men hun forsvant fort.
GjenopprettetMedlem
Hmm.. Så merkelig det enn kan høres (siden mange forbinder ufoer med noe som kommer fra verdensrommet), tror jeg kanskje dette har med noe som ligger begravet dypt i ditt underbevisste. Noe som er i ferd med å "våkne" og komme fram i lyset. Derfor denne frykten også. Prøv å gi slipp på frykten og gi deg tid til å se/ observere hva som skjer, hvis du klarer.

Damen som kom etter den andre drømmen tror jeg prøvde å vise deg noe fra den første drømmen.. Trur je.
GjenopprettetMedlem
Kanskje det har noe med chakra å hjøre (ufo/hjul) Prøv å lese deg opp på rot og solar - kanskje det er noe der?
Anonymous
takk til dere, ja det høres veldig fornuftig ut det du sier Inger Lise. Det har dukket opp ubegripelige ting som jeg ser, så det kan faktisk ha noe med det å gjøre. Litt spennende er det jo, det blir som å gå på skattejakt i sitt indre.
GjenopprettetMedlem
Hej
Har inte läst det sista och din sista dröm förrän nu. Jag har funderat lite över din första dröm. Detta är vad jag skrev:
Om det varit min dröm skulle jag tänka så här
En dröm har ofta tre delar. Utgångsläge, problem, lösning.
Om en tänker att drömmen handlar om mig, så kan huset vara mig.
Utgångsläge: Jag är på väg "hem", än så länge är jag på väg.
Jag är inte helt i mig själv.
Något kommer från himlen, jag skulle fundera på vad himlen betyder för mig.
Mina grannar är glada och upprymda och ropar SE, Det är något jag skall se.
(Jag skulle titta lite på vilka grannar det var, är det något hos dem som kan vara en sida av mig?)
Jag får syn på ett UFO. Jag vet vad ett UFO är, men känner inte innehållet. Jag vet att det skall hämta mig.
UFO´t är skinande och det är rött. För mig är rött en kraftfull färg med mycket energi, skinande känns positivt för mig.
Problem: Jag är inte hemma, jag får panik.
Jag skulle nog tänka, jag är inte i mig själv, (och vem är det). Jag är på väg hem men inte framme. Panik att jag inte skall hinna.
Lösning: Jag stormar hem och jag hinner.
Drömmen kan visa två saker.
Jag hinner verkligen hem, jag behöver inte få panik, drömmen visar mig att jag hinner.
Kanske behöver jag inte storma utan kan ta det lugnt i förvissningen att jag kommer att hinna. Paniken hör till problemfasen i drömmen, lösningen visar att jag hinner.
Gunilla
Anonymous
Tusen takk gunilla :) Det kan faktisk være noe i det du skriver, for i den andre drømmen gikk jeg etterhvert ut av huset og stod på altanen og så på disse "ufoene". Avstanden til huset var kortere, jeg var utrygg , men ikke så voldsomt som i den første drømmen.
Anonymous
Hei Fønix!
Det var under annen verdens krig at mennesker begynte å drømme om ufoer. Det finnes jo også mange mennesker i dag som mener at ufoer er en del av virkeligheten. Jung har skrevet en liten bok om ufoer(som jeg desverre aldri har funnet)
Hvis vi tenker symbolsk, kan det være et symbol for selvet; på grunn av sin(som oftest) runde form, og fordi det kommer fra verdensrommet styrt av noe som ikke er menneskelig, og som kanskje kommer fra steder som er veldig langt unna. Det kan også symbolisere samme energi som engler. Vi er ofte redd det som er fremmed. vi kan ikke vite hva dette fremmede vil oss, vil det noe godt eller ondt? Det er egentlig følelsen av utrygghet som gjør oss redde, objektet for redselen vet jo ikke så mye om, ikke i dette tilfellet i alle fall.
Det er alltid viktig å vite hva som skjer i den våkne tiden rundt drømmen, og det vet jo jeg ingenting om.
Selvet er i denne sammenhengen helheten du lever i, altså deg og den større helheten rundt deg som du er en del av.
Vi kan gi denne helheten flere navn, og så kan vi igjen bruke disse navnene på forskjellige måter, alt etter som hva vi er mot eller for. Det kan kalles kontakt med; gudene, energiene, naturen, universet, kosmos, arketyper ovs. Denne kontakten eller dette innblikket i noe bortenfor tid og rom, er alltid skremmende fordi det er overmenneskelig.
For meg så viser denne drømmen at noen har gjort deg oppmerksom på noe overmenneskelig og du har vært redd for å innvaderes av det, og det er jo også stor forskjell på å ha kontakt med noe eller å bli innvadert av det samme.
Det kan være at du er i en eller annen forandrings-situasjon?
Siv. ;)
GjenopprettetMedlem
Såh!
Der kom det..
Spørsmålet er altså:
Er du klar til å sette på nisseluen mens dine omgivelser ser på?  :icon_lol:
Anonymous
Festlig du Biernna >:( Hva tror du omgivelsene ville ha sagt hvis jeg skulle ha valset rundt med nisselue , nå på vårparten :razz: Hi, hi.

Tusen takk Siv for et veldig interessant innlegg :respect:
Nå forstår jeg mye bedre den drømmen etter alle deres kloke tolkninger (med visse unntak, HAH).
GjenopprettetMedlem
Jeg sier:
-kra kra
-pip pip
-lua er din nye kunnskap
-nisselue fordi deler av det symboliserer det du føler ovenfor dine omgivelser
-nært nordpolen fordi du nærmer deg større kunnskap

og snart er det juuuul!!!!! og da kommer du ut av buret :beer:

Alt er ikke alltid hva det ser ut for å være.. eller var det omvendt.. hmmmm.....
📎 twobears.jpg
Anonymous
Nå begynner det å ligne på noe :) tar på meg luen jeg, så får vi se hva som skjer til jul.
Nå venter jeg på sommeren :beer: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Jepp! Du e ei ekte tullsjur, hehe :P
Anonymous
:innocent2: