Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Dette er også en drøm jeg hadde for noen år siden, som var helt forferdelig.

Jeg drømte jeg var i et stort rom, satt på en hylle på veggen, å i hånda hadde jeg en langbladet fæl kniv.
Rundt i rommet var det mange små vakre aper, lignet silkeaper. Jeg som er så gla i dyr, ville selvfølgelig holde dem og kose!
De nærmet seg hylla jeg satt på, å jeg strakk hånda ut for å kjæle med den nærmeste. Men da forandret de seg plutselig.
De vakre skapningene ble groteske, de åpnet munnen, å der kom det frem de mest uhyggelige hoggtenner, lange og sylskarpe. Jeg hevet kniven i ren selvforsvar og forskrekkelse. Da ble de disse små og uskyldige vakre skapningene igjen. Hjertet mitt smeltet igjen å ville holde rundt de. Å slik fortsatte det. Da jeg ville kose ble de uhyggelige igjen, hevet jeg kniven, ble de vakre. De kom nærmere og nærmere, å jeg visste da tilslutt at for å overleve selv, måtte jeg drepe dem. Med tårene strømmende og smerter i hele meg, hogg jeg de ned en etter en, mens de tittet på meg, undrende og med sorgfulle øyne.

jeg grunnet lenge på hva den drømmen kunne bety, å svaret fant jeg lenge etterpå. Jeg hadde i den perioden en meget god venninde, som jeg var veldig gla i. Men det vennskapet ga egentlig mer sorg en glede, uten å ville gå mer inn på det, enn at den oppmerksomheten hun krevde, var unaturlig stor, å det gikk hardt inn på meg. Særlig da jeg fant ut at hun ikke var til å stole på, å at hun var en av de få jeg begynte å stole på, betro meg til.

Jeg tror det var en forvarsel på, at dette vennskapet ville ta slutt, at jeg selv måtte kutte ut vennskapet. I denne vennskapsperioden, var jeg ofte mye lei meg, å følte meg fullstendig overkjørt.

Så jeg gjorde det, med sorg......kuttet ut, med et langt brev om hvorfor, at jeg fortsatt var gla i ho, men at dette ikke fungerte for meg. I ettertid, har jeg ikke angret, når jeg da etter en stund fikk det bedre, å beholdt de som er til å stole på. men jeg er fryktelig lei meg på hennes vegne, over at hun selv ikke hadde det så godt, det er som sagt noen år siden, så jeg vet ikke hvordan det er i dag.

Jeg har ofte hatt slike klare drømmer, som ofte har vært vanskelig å tyde, det har gjerne tatt noen år på enkelte av dem.

Men nå drømmer jeg nesten ikke mer, å det er jeg lei meg for. har åsså forsøkt dette med å be om å få huske drømmer, men det skjer ikke. Jeg har vært og er inne i en veldig vanskelig periode nå, så kanskje det er årsaken?
Anonymous
Takk for at du deler. Dette var intressant. Er vanskelig for meg å si noe om årsaken, men
har du forsøkt med urter eller steiner? Det står noen tips, om du ikke har sett det,
innunder der hvor det står om urter og steiner.