Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Trenger noen tolkninger av disse drømmene:
1. symbolet er en slange som jeg holder i hendene for at den ikke skaø bite meg, jeg har et grep om hodet dens og unngår at den biter meg, men den ene tanna borer et lite hull i fingeren min..
2. jeg er ute og sykler. stopper for å prate med ei på jobben som sitter i en bil og legger ekstra merke til donald kryssord i baksetet. Så kommer den en type syklende og stopper ved siden av meg og ser på meg og sier "jeg ble forelsket med en gang jeg så deg!"
Jeg blir overrasket og svarer "neineineinei, " og han sier at jo, han ble det.
noen som har lyst til å tolke litt?
GjenopprettetMedlem
1. Om det var min drøm så ville jeg tenke på hvad en slange er for meg.
En slange er for meg et dyr som da den har vokset forlater sin gamle hud, skifter ham. Den kommer ut helt ny.
Den er også et dyr som følger den temperatur den er omgitt av, og den er et dyr som liker å ligge i solen å nyte.
I drømmen vil jeg ikke at den skal bite meg, men den lyktes å bore et lite hull i fingern min.
Jeg vil ikke byte ham, jeg vil ikke bli som slangen, men ett lite hull er boret i forsvaret mitt.
En annen ting med slange:
Det er en symbole for medisin. Da en tar blodprov (heter så på svensk, vet ikke det noske ordet, kansje er det samme) så
stikker en et hull i fingret.
2. Om dett var min drøm ville jeg tenke:
Jeg sykler, flytter med framover av egen styrke, fortere enn å gå.
Om alle deler i drømen er jeg se er den delen av meg som er på jobben raskere og har en mer teknisk måte å gå framover. Den
trenger også energi utenfra for å flytte seg., men akkurat nå så står jeg stille.
De to delerne av meg snakker med hverandre. I jobben ser jeg et kryssord, kansje noe som trenger å løses. Noe skal kansje
flettes sammen.
Så kommer en manlig del og siger at den er forelsket. Jeg nekter, men han er helt sikker.
Kansje dags at ta i bruk begge sider av meg, den manlige og den kvinnelige.
Forelskelse kann jo lede til forening.
Gunilla
GjenopprettetMedlem
slangen er symbolet for naturens ville utemmede kraft
en kraft mange mennesker møter og fornemmer som ond,
Fordi vi selv er så temmede.
Jeg tolker drømmen som ditt behov for å kontrollere naturen.
Det samme med sykkel-typen,her er slangen i form av en fri sykklende mann
som kan fritt forelske seg i den skjønnhet han måtte møte.
Når du sier neineinei,er det som grepet om slangen,men kjærlighetens tann har allerede satt seg i huden,kontakt er oppnådd!!
Kjærlighetens snodige vesen!!