Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Drømmte her ei natt at en flått(skaubjørn) bet seg fast på innsiden av handa mi. Flåtten var like stor som handa mi (som en KJEMPE bille)og jeg ble helt lamma og stiv i hele armen. Det bet seg fast i mellom ring -og lang fingeren, mens hele kroppen dens dekket hele håndflata. Jeg var liksom inne i et fengsel for å besøke noen, da flåtten bet seg fast i meg. Plutselig ligger jeg på gulvet og noen kom å dynket handa mi i desinfeksjonssprit mens en annen prøvde å slite bort flåtten men deler av den hang igjen. Dette hjalp ikke noe og jeg ble skikkelig dårlig og det ble tillkallt ambulanse. Men før dem hadde bært meg ut i ambulansen var liksom alt bra igjen... så våkna jeg...
GjenopprettetMedlem
Ufff,den leie flåtten,skulle ha slått den med tors hammer til støv.
Flåtten må være i familie med edderkoppen,slik den driver å skremmer og kravler.
Jeg har mange flåttbitt bak meg,og hver sommer er det påan igjen.
Den giften den skjenker oss er psykoaktiv og påvirker hele nervesystemet.
Dette året skal jeg prøve å redusere sukker-inntaket ved telt-turing,håper det hjelper.
Jeg har så vondt av mange dyr som er helt i dens ekkle vold.
Francis [Bot]
Nå har jeg aldri blitt bitt av flått i virkeligheten da, og vi er heller ikke plaget med flått her jeg bor...enda... *bank i bordet!*

Men har det noen betydning å drømme om flått?
GjenopprettetMedlem
Om det var min drøm ville jeg tenke:
Drømmen er meg. Jeg besøker en del av meg som ikke er fri (fengslet).
Der er en flått, den er kjempestor og den biter seg fast.
Den biter seg fast i handen , den del av kroppen jeg bruker til å gjøre ting.
Hele armen blir lamma og stiv.
Flåtten er et dyr som lever av plante saft, men som trenger blod for å fortplante seg.
Blodet gir cellene syre (energi) og tar med seg ting som skal bort.
Viser drømmen at når jeg besøker en del av meg som ikke er fri så blir jeg lamma og stiv å noe suger energi av meg og ser til at jeg ikke blir av med det som skal vekk.
Deler av meg prøver å desinfekter og slite bort det som suger, men det hjelper ikke jeg blir dårlig.
Da tilkalles ambulanse, et førsøk å få hjelp utenfra, av de som er sykepleiere.
Men jeg blir bra uten den hjelpen
Kansje vil det vise at det drømmen viser meg vil løse seg av seg selv.
Gunilla
Francis [Bot]
TAKK for tolkningen Gunilla!!

Den satt! Jeg ble virkelig litt målløs her...

GjenopprettetMedlem
SMÅ KRAVLENDE TING KAN FELLE EN KJEMPE!!!
MÅ JEG BE OM TID TIL Å KJENNE ETTER,ER DET EN FLÅTT PÅ VEI OPPOVER LÅRET MITT??