Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
En mektig drøm.
Det er sjelden jeg husker drømmer, men hadde for et par tre uker siden en mektig og merkelig drøm. –
Jeg lå og svømte i havet på en vakker, stille strand. Tror jeg var helt alene.
Så ser jeg en kjempebølge komme mot meg; Ja, virkelig enorm! Det så ut som den var 80-100 meter høy. Den er helt gjennomsiktig, og hele bølgen var fylt av enorme hvaler, 3-4 i høyden, 10-12 i bredden, og en og annen hai. Jeg var ikke redd , bare veldig forbløffet….
Bølgen kom nærmere og nærmere, men jeg kjente allikevel ingen frykt.
Jeg bare tenkte; Hmmm….. Er det vannmassene som kommer til å ta livet av meg, eller er det tyngden av hvalene? Deretter våknet jeg.
Er det noen av dere som kjenner trangen til å tyde dette…?
GjenopprettetMedlem
Jeg er overbevist om at det nok var den hjelp du skulle få i forbindelse med din operasjon.
Hvalene bærer med seg jordens visdom for at det beste skjer,
haiene er de mer aktive i den prosessen som foregikk.
Alt i en stor bølge av nestekjærlighet.
Visste du at haier ikke får kreft? Deres immunforsvar isolerer og sulter ihjel evt. tilløp til slikt. Dette har de siste årene vært mye forsket på innenfor kreftgåten..
I sannhet en mektig drøm...
Gleder meg over at du er tilbake.
GjenopprettetMedlem
Jeg støtter opp om Bierrna's innlegg..
Og det å drømme om å ligge i vann, sjø er renselse.
Så det er nok noe du holder på å rense ut av kroppen
Haibrusk er brukt mye til kreft bekjempelse, så her var de aktivt med i din healing prosess..
Klem fra
Samin
GjenopprettetMedlem
Wow!
Takk for tolkningen, Biernna og Samin!
Jeg ante meg det …
Interessant at hvaler ikke kan få kreft…..
Du verden , all den kraft det finns der ute… og her… og i mellom…
Hva består det av….den energien som sender disse signaler som manifesterer som drømmer i vårt underbevisste…..?

GjenopprettetMedlem
Hehehe, tror du fikk litt støv på hjernen likevel, mobbe, mobbe :P
Haier er det -som ikke kan få kreft

GjenopprettetMedlem
Oppsann....
He he... ja, hvem vet....
Her er det ihvertfall ikke fritt for hybelkaniner....... ennå...

GjenopprettetMedlem
Om dette var min drøm ville jeg tenke:
Noen mener at vann er følelser og i denne drømmen velger jeg å tro at det er i følelserne jeg er, og der er det vakkert og stille.
Så kommer en enorm bølge. Bølgene har jo topper og daler og det har følelserne og.
Her kommer en kjempetopp. Og den er fylt med hvaler.
Til meg ville havelen si: Jeg er et pattedyr og jeg velgte å gå tilbake til vannet (følelserne) og leve der.
Det er en og annen hai i bølgen, det ville jeg se som at det og finnes litt truende ting i dette. Det er ikke helt trygt.
Da jeg ikke blir redd ser jeg det som hender som noe positivt.
Jeg lurer på om det er vannmassene (følelserne) eller hvalenre (de som valgte aktivt å leve i følelserne) som kommer å ta livet av meg.
Uansett så vil følelserne ta over og jeg er ikke redd.
Kansje kommer jeg å leve mer i følelserne enn i tankene.
Kom akkurat å tenke på en dikt Ailo har skrevet, tror den heter "The more you know"
Gunilla