Jeg drømte om en mørk? mann som var en slags hevner,fikk han ikke tak i selve vedkommende fant han en blant de nærmeste.Han skøyt,druknet og kvelte tror jeg,for var ei dame som hadde sett da han drukna en og ho hadde reagert med overraskelse da han kom mot henne med noe som så ut som et laken mellom hendene "Skal du drepe meg også?" så ble ansiktet dekket og det ble tyst.En dag ble jeg plutselig henta av han,bodde der jeg bodde før og været var mørkt og "tungt",jeg hadde ikke gjort noe selv,men en/ei i min omgangskrets hadde gjort noe og jeg hadde vært den første han fikk tak i,så måtte sette meg inn i bilen hans og bli med han,Han sa at jeg skulle skytes da vi kjørte,den mest humane måten.Jeg tok det ikke så alvorlig,for trodde han tulla.
Så gikk det noen dager og ingenting skjedde,så dukka det opp 2 andre,ei jeg kjenner og ei som er totalt ukjent,vi gikk bort til et slags svært kjøpesenter,det var masse folk,lys og lyd der,helt forskjellig fra utsiden,var sånne rulletrapper som man finner på flyplasser,bare at disse gikk i alle mulige veier,de 2 som jeg gikk med og 2 en gutt og en jente,kledd i rødt,oransje så det ut som begynte å kappspringe oppover,jeg sto tilbake og heide på de jeg kjente.Så var vi plutselig ute igjen,det var sol og fint og det var endel folk ute,det var samlet seg noen for å sende vekk folk som ikke høte helt inn,mental syke,psykisk utviklingshemmede etc,jeg så en skjønn fyr bli hjulpet på mens det som virket som var broren med noen venner sto utafor og bare så,ingen gråt eller noe,var mer apati.Jeg gikk av en eller annen grunn gjennom denne bussen,og mens jeg gikk der begynte jeg å grine,for skjønte plutselig at det med skytinga var reelt og ikke så lenge til.De 2 jeg kjente måtte nærmest dra meg ut igjen pga jeg nektet,jeg var livredd og så hele tiden etter muligheter for å stikke av.Så dukka "hevneren" opp,han hadde vært å skutt en fyr et sted og mens han førte han ut av huset og med seg hadde begge grått,men han hadde gjort det,likevel.
Så skifta bildet,det var litt etter skumringstid men alikevel ikke helt stummende mørkt,jeg gikk bort til en slags brønnmåpna lokket,grått plast virket det som,jeg måtte knuse isen for å komme ned til vannet,det var merkelig klart, og prøvde å vaske noe som minnet om en blanding av en åre og en gammaldags brødtakke (eller hva det nå heter,er vertfall tynt håndtak og brei nederst),den var rein da jeg drog den opp igjen og dryppet endel fra den,jeg hadde vært observert hele tiden følte jeg,men turde ikke se meg rundt.
Så var jeg plutselig sammen med mine 2 "veninner" vi var ute å gikk,jeg var mildt sagt fra meg pga jeg følte tiden kom nærmere og nærmere,jeg så en politibil utfor et hus og tenkte jeg kunne løpe inn dit å få hjelp.Men ho ene stoppa meg og sa at at det kunne jeg bare glemme,skulle det gå måtte jeg være der samtidig som jeg skulle bli skutt,og noe med at politiet bare likte å vri om hodet på folk.Så jeg gjorde ikke det,så hørte jeg bilen og så lysene i det fjerne...
Så skifte bildet igjen,jeg så noen som lagde en sort smilende gutteengel (profil) med ei sort and i armene,så trykte han på noe og bildet ble forvandlet til en alvorlig pikeengel,så la han ned siden og da så jeg at som bakgrunnsbilde på maskina hadde vedkommende mange ansikter,var brunaktig farge,nesten en slags "skinnende" myk brunfarge. (alle bildene var manga - japansk tegneserie)
Så våkna jeg,og dæven så letta jeg var