Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en veldig spesiell drøm i natt og håper dere kan hjelpe meg tyde den :o

Husker bare at jeg så på solen, den var stor og vakker, men plutselig eksploderte den  :w00t:
Da den eksploderte spredte den seg ut i fragmenter, i forskjellige formasjoner, var helt merkelig!!
Etterpå var det bare et enormt flott fargespill, det opptrådte også først i en firkant (eller som et vindu) så som en sirkel, helt tett innpå meg. Var som jeg sto midt i det hele, og var så utrolig vakkert at jeg husker jeg tenkte i drømmen, at dette MÅ jeg bare huske  :wub:

Husker ikke alt helt presist, men dette var det som sto ut for meg som det viktigste.
GjenopprettetMedlem
Så flott drøm!  :)

Slik jeg tolker det, så kan det ha noe med din utvikling å gjøre. Solen er gul, den er nærende, den gir lys og varme. Gul representerer også Solar plexus chakraet, som du kan lese om her:

http://www.webwitch.info/Chakra/solar_plexus_chakra.htm

Dette fargespillet og vinduet du snakker om, kan være at du har vært oppmerksom på noe i deg, noe du bare har sett utenifra, å sirkelen et symbol på at du nå trer inn i deg selv.

Men må si favorittsetningen til både Kira og meg: Mulig jeg er helt på vidda..... :lol:
GjenopprettetMedlem
Solen inneholder all energi, alle kjemiske stoffer osv som er i universet.
Den delte seg, og viste seg for deg i sine bestanddeler.

Jeg assosierer med inkasjamanismen hvor man omtaler Gud som Skaperen og alt som er, og reiser oppover og blir ett med lyset. Det er kanskje en åndelig transformasjon?

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for tilbakemeldinger  :wub:

Jeg er akkurat så uvitende som det høres ut til, ja..
så jeg lurer på hva en åndelig transformasjon betyr :icon_redface:

Hørtes så vakkert ut slik som dere begge beskriver det, og vakkert var det  :icon_biggrin:

Kanskje det er en bekreftelse på at jeg er på rett vei nå da jeg har kommet hit? :P

Klems
GjenopprettetMedlem
Jeg har ingen definisjon på transformasjon, men min egen definisjon blir omtrent som dette:

Det er en forandring og en oppstigning. Det er noe totalt forandrende fra en ting til en annen, på et høyere nivå, som en innvielse.

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Synes også det var en usedvanlig flott drøm. Tenker solen som selve kilden, Gud om du vil. Vi er alle en del av denne kilden, som ble slynget ut fra kilden i tidenes morgen. Du er en del av dette, og det ble vist deg, fantastisk vakkert! en åpning, eller innvielse til den guddommelige kraften i deg.
Slik vil jeg se det, hvis det var min drøm.  :icon_biggrin: