Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Har flere ganger drømt om isbjørn, meg sjøl forfulgt av isbjørn med et mørke som utfall.
Hadde sist natt en ny isbjørndrøm - var på Svalbard sammen med den vennen jeg egentlig ikke ser ansiktet til - og den gamle labradoren min. Hunden min kommer  i et voldsomt basketak med en halvvoksen isbjørn og begge blir skadet. Men det er hunden min som ligger igjen i snøen.
Bildet av den svarte hunden på rygg i snøen har nifse likheter med et menneske - og jeg spør vennen min hvorfor skjer nå dette. Han trøster meg, men sier jeg må godta det. Den blodige, hvite isbjørnungen springer rasende avgårde og blir borte. Noen som vil prøve seg på tolkning av dette ...
Yahoo Slurp [Bot]
Hej kariw  :icon_biggrin:

Det at slås med en isbjørn betyder "venlig omgang" Måske din konflikt ikke skal løses, - men bare skal accepteres at den er der og ellers ikke røres ved? Kunne det lade sig gøre?

Hilsen shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Ja, det er nok der det ligger - å akseptere at den er der ... og heller la tiden arbeide ...
Som person har jeg en sterk trang til å ha det ryddig emosjonelt, men  denne greien lar seg nok ikke fjerne med en "quick fix" Og det får jeg nok godta...
Takk skal du ha, shamanen!
Snappy [Bot]
Ja, jeg tror budskapet er at du skal finne en balanse! Håper du finner ut av det :)