Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
..og det var nok det han mente og gjøre også, for det var ikke slik at jeg våknet fra en vond drøm. Før jeg sovnet igår kveld, ba jeg om å få huske drømmen idag tidlig. Jeg har hørt at da er det vanlig at hjelperne vekker en opp veldig tidlig om morgenen når det er lettest å huske drømmer.
På slutten drømmen var jeg inne i et bibliotek. Ved siden av bokhylla jeg sto ved, satt en mann og leste. Plutselig resier han seg og kommer brått mot meg og sier et slags høyt "hei" oppi ansiktet på meg så jeg skvetter opp.
Det var litt ubehagelig, og så kom jeg på hva jeg hadde bedt om kvelden før.
Jeg må le litt for hvis det var hjelperne, så var det veldig oppfinnsomt, men litt mislykket, for jeg skvatt slik at jeg ikke greide å huske mer av drømmen.

Så var det veldig tidlig jeg våknet også. Mellom fem og seks tror jeg.
Hva tror dere? Har dere opplevd noe lignende?
GjenopprettetMedlem
Både hjelpere og åndene har humor

Anonymous
Jeg har også erfart at de har humor - og idag våknet jeg brått da klokken viste 5.28. Kanskje han mannen tok seg en vekkerunde?
GjenopprettetMedlem
Morsom drøm i alle fall og tror gjerne det kan være din hjelper som vi ha litt morro med deg

Anonymous
hehe ja hjelperne har humor. Jeg kom til å tenke på at jeg maset fælt en stund, om å få drømme om mine hjelpere.
Hver kveld spurte jeg om å få drømme om de. Jeg ser de ellers som eteriske skikkelser rundt meg, (noen veldig utydelig) men ville svært gjerne at de kunne komme og snakke til meg da i drømmer. Så en kveld, og det var like før jeg sovnet inn, hørte jeg et høyt "hei" rett attmed øret. Det var nærmest som å høre på en radio, der det er "skurring" på kanalen. Stemmen hørtes blid ut, og jeg skvatt opp. Det står to ganske så tydelige skikkelser fremfor sengen

Hehe jeg kavet rundt med dyna og spratt ut av sengen. Gikk ned for å roe meg ned med røyk, men haha jeg fikk jo se de, bare ikke i en drøm da.
hm sitter litt med hjertet i halsen ved å fortelle om dette, men dere her på sonen tar nok dette naturlig

(håper jeg)
GjenopprettetMedlem
Ta det med ro,vi tror deg.Har selv opple

vd det.
Anonymous
Tviler heller ikke på det

Fint svar. Takk for tips. Hadde faktisk ikke tenkt på å spørre dem om det

GjenopprettetMedlem
Har blitt vekket noen ganger jeg og, og sett hjelperen ved siden av sengen min, så vet at de finnes...