Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Han hadde bygget seg et digert hus, hadde en flott jobb og tjente masse penger. Bestillte mange slags varer som ble levert på døra. Jeg bestillte også noe som skulle leveres der, forstår ikke hva jeg gjorde der i det hele tatt, men vennene hans var der også. Noen kom og sa at han var død, og da skulle regningene puttes i en konvolutt og det skulle gjøres opp i boet. Det ble gjort. Jeg hadde problemer med dette, skulle /ville betale min regning selv. Folk samla seg og venta på foreldrene hans, men jeg skulle dra når de kom, for det var ikke min familie lenger.
Varene ble levert på kjøkkenet og folk samla seg i stua. Det var noe med sand også, i forbindelse med hans død tror jeg. Har ikke hatt kontakt med han på mer enn 20 år, rart at jeg bruker han i drømmebildet. Kann noen hjelpe meg å tolke ?
GjenopprettetMedlem
Det kan være gamle miner som duker opp og at det er ikke mer

GjenopprettetMedlem
Er det noe du føler du skylder han fra tidligere, som du har ubevisst forsøkt å begrave??
Det var bare min første tanke her, så det er sikkert ikke relevant i det hele tatt

GjenopprettetMedlem
Sikkert skyldfølelse ja, og det er jo ekkelt til man har tak i det og kan gjøre noe med det.
GjenopprettetMedlem
Analyser det du husker

Anonymous
Føler at det kan ha noe med at du nå gjør opp regnskap (regninger) for det som har vært i fortid. Å drømme om døden sies at man er ferdig med noe, og kan gå videre i livet.
GjenopprettetMedlem
takk for tips. Ja jeg gjør opp regnskap og soper i kroker, men her tror jeg det er noe jeg overser, eller ikke vil se. Får be om en mer klargjørende drøm i natt.
GjenopprettetMedlem
Hei *)*
Det ble levert noen varer på døren. De må jo ha vert verd noe å betale for, siden du ville gjøre opp for deg.
Anonymous
ja jeg ser at du ikke fikk tatt farvel. ta kontakt med noen som kan hjelpe deg med dette
hvor bor du i landet. kjenner kansje noen du kan få hjelp hos.
eller du kan tenne et lys å si det du ville si til han. kansje det har vært noe uoppgjort. kansje dere aldri ble ferdig.
at noe i din unnerbevishet prøver å si noe til deg .pga det som skjer i dag
namaste
GjenopprettetMedlem
ja visst, varene mine var mat, klær og sko, absolutt verd å betale for både i symbolbetydning og det verkelige livet. Tror dette handler om å velge min egen vei, og at jeg vil ta omkostningene som mine verdivalg medfører. Men jeg vil ha varene med for jeg trenger de. I drømmen er jeg også opptatt av å komme meg vekk, avgrense meg fra de andre. I det virkelige livet må jeg også gjøre det for å overleve. Klart det har sine omkostninger. Desuten får jeg skyldfølelse når jeg velger å være tro mot meg selv og ikke tilpasser meg andres behov. Slik er det bare. Føler at dette med boet, at det skulle skje noe felles, handler også om min redsel for å forsvinne i de andre, at jeg har vært dårlig på egne grenser. At jeg blander inn eksmann her, vet ikke , men er man dårlig på egne grenser, kan man lett bli dugelig sta i neste omgang. Kanskje nettopp en påminnelse om å legge ting bak seg og komme seg videre også på dette området?
Anonymous
ja det er en ting jeg opplevde er at alt matrielle ting ikke gir meg annet en hodebry.
klart du må velge din egen vei.
jeg kunne fotelle deg en fin vei.
men da gjør du det som jeg vil .
ikke det du vil
du eier ikke noe hær . du har det til låns . alt har du til låns. vær taknemmelig for det.
stjeler noen noe fra meg , bruk æ å si ja ja de trenkt det kansje mer enn mæ
ellers bruk du all energi på feile ting

GjenopprettetMedlem
Hei Oakmann2 , han er ikke død altså, jeg bare drømte det, men vi kunne ikke leve sammen. underbevisstheten prøver å si meg noe, helt klart. Har sagt litt om det. Skal prøve å meditere over dette. Ellers er jeg enig med deg, man skal ikke bruke energien sin på feile ting. Er nokså ubevisst i forhold til å bruke kraftdyr, men det slår meg nå at jeg hadde besøk av måren som sa meg noe.

Han brukte humor også. Kanskje han kan hjelpe meg videre.
Anonymous
det så jeg at han ikke va. men det jeg ville frem til er gamle bånd som ikke va klipt.

GjenopprettetMedlem
Tror det handler om sorg og sjalusi fordi jeg ikke fikk det jeg hadde bruk for, kunne ikke be om det, for jeg har lært at egne behov ikke er så bra. At jeg drømmer denne drømmen er nok en påminnelse om å gjøre opp det gamle, som det blir påpekt fra hjelperne her. Takk Oakmann 2 for påminnelsen. Jeg skal tenne ett lys, i kjærlighet, og klippe gamle bånd.
Så kan jeg danse ut i verden med sko på bena, (jording, grunnleggende forståelse, fotfeste) og mitt indre kjøkken, hvor jeg bearbeider og fordøyer indre prosesser slik at jeg kan servere, tjene, har jeg med meg. Og maten ( opplevelser, kunnskap, åndelig føde) skal bearbeides, fordøyes og integreres til bevissthet, der. Åh, den var litt tungvinn den siste, men jeg måtte ha den med. Takk alle sammen.