Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I natt drømte jeg noe fryktelig...Jeg var ute i skogen, sammen med en annen.
Vi så et fly på himmelen. Det gjorde en loop, styrtet plutselig nedover og kræsja
rettt i mitt hellige fjell...Det var rødt og blått, merket Norwegian. Folk kom flygende/fallende ned fjellsiden,
som plutselig var mye nærmere...
Vi måtte gjemme oss, fordi det kom flygende, brennende metallbiter, fallende som rett fra himmelen.
På himmelen så jeg, gjemt fra låvebruen ( som ligger rett ved huset mitt, langt unna fjellet...egentlig,
i der kom et flygende objekt, et slags helikopter, bare kraftig forstørra...
Og det var ikke gode vibrasjoner, det var som om det var en kraft som hadde
påvirket flyet, og tvunget det til å styrte...
Ikke går det slike fly her, og ikke vet jeg, men er det noen som får noen assosiasjoner, vil
jeg svært gjerne høre dem.
Hvorfor i mitt hellige fjell, der mitt hellige sted ligger???
Lys og kjærlighet
månestråle

Anonymous
Kanskje det skal til å inntre noe nytt i deg, at noe gammelt skal bort, og at det oppleves sørgelig og dramatisk?
Anonymous
Eller kan det være noe helt annet, at det er noe utenfor deg som føles truende angående ditt hellige sted?
GjenopprettetMedlem
På meg virker det som om det er et større budskap enn bare i min lille virkelighet....
derfor jeg slenger den ut her, for å sjekke om noen har drømt lignende etc..
Vi lever i en spennende tid, til tider litt for spennende.
Men det er i såfall et budskap om at vi nordmenn må ta styringa,
kallet...verdenstrommeprosjektet vitner om at Norge har mange potensielle
verdenshelter, denne sonen er også rimelig unik etter å ha surfet litt rundt
må jeg bare bøye meg i støvet...
Takk til Alle dere i sonen
fra månestråle.

Anonymous
Det hørtes riktigere ut. Oppfinnsomt, et fly det sto Norwegian på. Det var jo et rimelig klart budskap egentlig.

Bøyer meg i støvet jeg også.
GjenopprettetMedlem
Jeg tror vi reiser for mye med fly. Klimaforandringer. Billig - for noen, men ikke for de fleste. At Norwegian krasjer med det hellige fjellet, kan kanskje ha flere betydninger også. Det har vært mye Norge og fly, krig eller forsvar i mediene i det siste. "Norwegian"(s) må nok skjerpe seg!!