Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Når en drømmer om usynelige krefter som på en måte tar tak i en i drømmen. Jeg hadde en slik drøm nå, det var noe som løftet meg opp og ut av huset, ned på plenen. Passet på at jeg ble der, virkelig ristet i meg for å si fra at dette var alvor. Har også drømt dette tidligere, en gang tvang den armen min til å røre ved armen til en annen person (en person jeg knapt kjente, men følte en umiddelbar tilknytning til). Noen ide?
En annen del av drømmen var at jeg kikket inn i vinduet til barneværelset mitt og jeg så meg selv som yngre og vi smilte til hverandre. Det minnet meg om noe som skjedde i våken tilstand, hvor jeg sto inne og så ut og så plutselig ei jente på andre siden av ruta. Trodde det var meg, men hun hadde blant annet håret på en helt annen måte. Kanskje jeg så meg selv i framtida.... hm. Digresjon dette siste

GjenopprettetMedlem
Kan det bety at en del av deg der inne i sinnets avkroker prøver å kontakte
deg,søker å bli hel igjen,kanskje ute av seg for tiden.?

AdsBot [Google]
Jeg har en følelse av at drømmer om åndekrefter er sann-drømmer. Ivertfall har mine, vært varsel om ting som skal komme, for å forberede meg. Ikke lett å se hva de betyr før du opplever det, men da vil drømmen stå klart for deg. I ditt tilfelle skal drømmen kanskje gi deg beskjed om at du får en lettere vei ved å overgi deg? Så trenger du ikke å tvinges?