Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I natt jag drømte något som jeg jag aldri drøømt førut.
Jeg drømte at at jeg var nærmest leid inn som leiemorder til et hus der noen hadde tatt seg til rette med våpen og skulle drepe alle som var i huset. Dette var et stort hus med mange mange rom og jeg sneik med rundt og var dritredd i vært eneste rom, og jeg hadde en stor kniv i hånda som jeg skulle drepe med. Isåfall så fant jeg ingen i noen av rommene til tross for at jeg visste at det var noen der. Nå begynte hverdagen og ta til og de som bodde der (som var deler av min egen familie, spesielt broren min spilte en stor rolle her) begynnte å bruke huset til daglige gjøremål. jeg hadde nærmest gitt opp å lete da jeg ser at noen har plasser tre nåler oppned på stuegulvet. Da tar jeg sats og sjekker ut det siste rommet jeg har drøyd med lenge, hopper inn, ingen der, kjeller, mørkt (crrrreeeepy stemning) jeg går videre og ser ei dør jeg ikke har sett før... åpner opp døra og der kommer det saaakte med sikkert slentrende ut en skikkelig kjip zombie av noe slag og her våkner jeg. drømmetyding, anyone?
GjenopprettetMedlem
Kansje en oppfordring til å hjelpe familien.

hjelp som du har utsatt en stund.

GjenopprettetMedlem
Kanskje det er dine egne "indre rom" det handler om?
Er det noe som pågår i livet ditt akkurat nå som du må ta stilling til? Kanskje ikke noe dramatisk, men gjerne at du kjeder deg i jobb og driver og snuser på en ny mulighet men ikke helt tør å hoppe i det?
Jeg tenker slik at rommene du leter etter guffne ting i er ditt eget indre. At du åpner dør etter dør uten å finne det fæle du leter etter. Siden det allerede er en leiemorder der som skal ta alle beboerne av dage, kan det hende at det er noen i ditt eget liv som prøver å "ta livet av" deg? Noen som tynger deg ned og får deg til å føle deg dårlig? Det er vanskelig å si om det er broren/familien din som skaper disse problemene for deg, eller om det er dem som kan hjelpe deg. Det vet du sikkert best selv. Nåler betyr ofte initiering av et eller annet slag. Siden det var disse som gav deg ideen om å sjekke det siste rommet, forsterker det min tanke om at det er
noe du vegrer for å starte på/ta tak i i det våkne livet ditt. Du gruer deg og leter etter årsaker til hvorfor du ikke trenger å gjøre dette, eller du sliter med å finne ut
hvordan du skal få til hva det enn er du ønsker å gjøre. Siden du finner en dør du ikke har sett før - i et rom du gruer for å gå inn i, så tror jeg du finner svarerene dine på et sted du ikke har lyst til å lete. Der ligger det en mulighet/løsning du ikke har forestilt deg at finnes.
Håper dette kan hjelpe deg litt