Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Drømte at jeg ble ble forfulgt av noen, en ånd tror jeg, som forsøkte å komme "inn" i meg på en måte. Jeg fikk et voldsomt trykk i brystet og fikk nesten ikke puste, ble holdt fast og kunne ikke røre meg.
Prøvde å fortelle dette til bl a min samboer i drømmen, men ingen trodde meg, utenom èn. Han ble en venn som jeg betrodde meg til og han hjalp meg da han var tilstede ved minst ett "anfall".
Senere etter et anfall, hvor han var tilstede, var jeg redd og spurte fortvilt hva som skjer og hvem som gjør dette mot meg. Jeg var akkurat i ferd med å snu meg bort fra min "venn" da jeg oppdaget at han lo litt og spurte om jeg virkelig ville vite det? jeg svart selvfølgelig vil jeg det. I øyekroken får jeg da se at øynene til min venn lyste opp i ett gult lys, samtidig som det kom frem en lysende sirkel med en opp/ned trekant i, i pannen hans. Ble selvfølgelig redd, men deretter husker jeg ikke helt hva somskjedde videre frem til at det ble en brann i en hytte, som jeg tror han startet, men jeg fikk skylden for. Husker også at jeg hadde dårlig samvittighet overfor min samboer som eide den hytten som brant. Muligens fordi jeg hadde tatt denne vennen inn i huset eller noe. Det skjedde ganske mye mer men husker ikke klart Bortsett fra at jeg fortsatte å ha sånne "anfall" og prøvde få andre til å hjelpe meg, helt til jeg våknet, og at jeg ble mer og mer redd disse anfallene.

Er helt i tåka når det gjelder å tolke denne, så jeg håper dere kan hjelpe meg? :shyone:
Tenkte kanskje at det er noen rundt meg som ikke er den som den gir seg ut for (har tidligere hatt drømmer om sånne, og som har stemt...) men synes denne var litt drastisk med lysende øyne og merke i panna. Litt djevelaktig liksom, og jeg som ikke tror på djevelen engang  :razz:
Anonymous
Det første som slo meg da jeg hadde fått summet meg litt
etter å ha lest dette var: materealisme! Det har noe med
dine materalistiske sider å gjøre!?!?
Djevelen i tarot-sammenheng er jo det materealistiske(huff, for et vanskelig ord å skrive!),
er det ikke det?
Er det noen andre her som ser noe tilsvarende eller forsåvidt helt annet.
Så langt kom jeg...
Anonymous
Tja får ikke så mange ideer, men henger meg litt opp i pannen til vennen din. Den lysende sirkelen i pannen kan peke til det tredje øyet ditt. Kanskje det skjer en åpning der.
Anonymous
Eller  kanskje rett og slett en advarsel på noe negativt  som  kommer  til og skj, og at du skal være på vakt.. :wub:
Jeg  får  ofte varsler  gjennom min drømmer. :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Hei og takk for hjelpen, damer  :wub:

tror jeg har funnet svaret  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Bra :respect: