Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Tja, kor skal en begynne, er ingen drømmetyder så kan jo være greit å få innspill fra noen som KAN;
Før jul drømte jeg om aper, ikke en men mange og de gikk helt oppreist som oss mennesker, de var samlet på en stor arena, hadde spydlignende gjenstander i hendene, de var ikke krigerske på noen måte men de kom i mot meg som om de ville fortelle meg noe, vet ikke hva.
Som en tilfeldighet dagen etter tok jeg Quiz-testen som er i en tråd om kraftdyr og der ble "resultatet" en ...ape..
Noen netter etterpå kom reven til meg i drømme for så å snu og gå i fra meg uten noe budskap, den bare forsvant..
Natt til i dag hadde jeg "nærkontakt" i drømme, 3 drager med fine farger fløy rundt meg og tittet nysgjerrig på lille meg, de bare fløyt rundt meg og tok en "analyse" liksom. Æ e ikke noen "drage-troer" ser mest på det som fantasi og noe som er laaangt borte...men vi får se ka natta bringe.....

SEO Crawler
(tenker:) "Invitasjoner."
Nydelige korte små bilder. (Drømmmmmmmm. Drum drøm. drønn. dønn!)
GjenopprettetMedlem
Hva kan ikke dagen bringe,kan falle i en transelignende søvn og da er jeg på reise.Det bare skjer,det skjedde under et møte i mental helse,da jeg kom til meg selv,fikk jeg bare høre,nå var du langt borte,hele gruppa vet hva jeg driver med,bare positivt å høre fra den kant.

Anonymous
Hvis jeg skulle tolket denne for meg selv, ville jeg gått ut fra hvilke relasjoner jeg har til aper. Hva jeg tenker om dem. Ok, da tenker jeg at aper er morsomme dyr, de er ertelystne og til tider fandenivoldske. De har mange andre egenskaper, men jeg bruker å gripe fatt i de først som dukker opp.
Så ut ifra dette tenker jeg at ved å gå oppreist med spydlignende gjenstander, er de blitt mer alvorlige skapninger. Og de vil fortelle deg noe.
Hmm, noe du har tatt for lite alvorlig, føyset bort som tull og vas og karnsje på en måte latterliggjort. Noe du skulle tatt mer alvorlig. Ser for meg noe offentlig (arena), eller noe som burde vært vist frem til andre (noe du burde fortalt).
GjenopprettetMedlem
Jeg assosierer til filmen "planet of the apes", der det lever ape/menneskekloner som går og snakker. Kanskje den kunne være verd å se?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
"Kira":
Hvis jeg skulle tolket denne for meg selv, ville jeg gått ut fra hvilke relasjoner jeg har til aper. Hva jeg tenker om dem. Ok, da tenker jeg at aper er morsomme dyr, de er ertelystne og til tider fandenivoldske. De har mange andre egenskaper, men jeg bruker å gripe fatt i de først som dukker opp.
Så ut ifra dette tenker jeg at ved å gå oppreist med spydlignende gjenstander, er de blitt mer alvorlige skapninger. Og de vil fortelle deg noe.
Hmm, noe du har tatt for lite alvorlig, føyset bort som tull og vas og karnsje på en måte latterliggjort. Noe du skulle tatt mer alvorlig. Ser for meg noe offentlig (arena), eller noe som burde vært vist frem til andre (noe du burde fortalt).
Gjennom jobben e æ ofte i den offentlige arena, hmmmm må tenke,latterliggjort,,,,hmmm som person ligne æ vel litt på apa da... mht.morsomhet, ertelyst og fandenivolskhet og der stoppe heldigvis likheta og det e vel
apa glad for ...
"Stridshjelp":
Jeg assosierer til filmen "planet of the apes", der det lever ape/menneskekloner som går og snakker. Kanskje den kunne være verd å se?
Mvh Stridshjelp
Har sett den for noen år siden, men kan ikke se at den gjorde noen inntrykk nei....