Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hmmm, drømte masse i natt, men en stakkars liten episode sitter klistret, husker jeg tilogmed tenkte i drømmen, at dette måtte jeg merke meg, altså huske.
Jeg så en kandelaber, med fem armer. To hvite lys brant, ikke lenge hadde de brent. De tre andre av nedbrent. To av dem lyste flammen nede i lyskolben. Jeg hentet tre nye hvite lys, å fikk satt ned ett hvit lys til, i lysmassen nede i kolben som fortsatt var myk. De to andre rakk jeg ikke før massen var stivnet.
Hvorfor i all verden fikk jeg for meg at dette var viktig å huske på?...Den drømmen gir meg absolutt ingen mening, å er nesten flau for å skrive deg ned, men samtidig er denne følelsen her, om at den vil si meg noe.
Noen formeninger her?

GjenopprettetMedlem
Fant dette på en link jeg hadde:
Stearinlys som brenner symboliserer forbedring. Hvis de ikke brenner
symboliserer de en skuffelse.
Så du skulle nok tenne opp igjen nye lys så du ungår skuffelser
Her er linken:
http://www.droemmetydning.no/index.php
Samin
Anonymous
Det sätt jag använder för att tolka mina drömmar, är helt personligt och då behövs inga drömlexikon.
Jag funderar vad personerna och tingen i drömmen, betyder för MEG.
Och vilken känsla jag hade i drömmen.
Så om du använder den metoden skulle du kunna fråga dig, vad en femarmad kandelaber, betyder för DEG.
Vilken känsla du hade i drömmen. Var det frustration? harmoni? målmedvetenhet? etc.
JAG får tankar om lyskraft som minskat och en begränsad förmåga att tända ljuset igen.
Och den fråga jag skulle ställa mig, är om det femte ljuset behövs, eller om det räcker med 3?
Mitt tips till deg, är att
göra en trumresa/meditation på frågan om vad drömmen ville säga.
Då kommer svaren.

Sensis [Crawler]
...Den drømmen gir meg absolutt ingen mening...
Snu om på den setningen: Den drømmen gir meg abslutt mye mening...og se hva som skjer i deg da.
a
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for svar...
Å takk til Ailo...

som jeg følte formelig ga meg et spark i røven, for å snu ord til det positive....

.....Det skal jeg huske på ja.
Det var absolutt god steming rundt det bordet kandelaberen sto på. Husker ikke hvem som satt rundt bordet. Husker at jeg syns det var litt irriterende og merkelig at tre lys hadde brent ned så fort, mens to nesten så ut som de nett var blitt tent på. Å at kun ett lys var lett å sette ned, mens de to andre måtte jeg feste ved å dryppe stearin nedi kolben, ettersom kolben var litt for stor til at lysa kunne stå rett.
Hmm, ved ettertanke....
Hvitt står vel for renhet, visdom?
Om brennende stearinlys står for forandring, og utbrent står for skuffelse. Vel,noen store forandringer har det vært i livet mitt nå...forandringer til det langt bedre

Jeg vet jeg har en del ting å gå gjennom, som ikke blir lett, å som jeg ikke helt har funnet motet til å gjøre ennå. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg føler litt frykt ved å gjøre det.
Så...jeg har to hvite lys, som brenner sterkt og sakte. Der føler jeg trygghet, en ildenergi som er god. Mulig det er fordi jeg har funnet en vei gjennom vanskelige valg, å kommet meg helskinnet gjennom ogg står fortsatt sterk på begge bein.
To av de andre lysa brant fortsatt nede i kolben. Det ene lyset slukket jeg ved hjelp av et nytt lys som festet seg. Det andre lyset var slukket, å massen størknet. Hvilket vil si at jeg måtte legge litt mer jobb i, for å få de til å stå og lyse igjen.
Det lyset som fortsatt brente, og som jeg fikk festet i massen, vel...det var også kanskje et ferdig kapittel, så jeg kunne sette et nytt sterkt og sakte brennende lys i. De to andre...kanskje vil være to nye kapittler jeg må jobbe meg ferig med, for å få festet nye lys?
Fem armer..jord, stein, vann, luft og tre, fem elementer jeg har reist i eller til.
Må gruble mere, hehe....men dette er nok det nærmeste jeg kommer en tolkning i forhold til min livssituasjon nå...