Jeg hadde en merkelig drøm i natt som jeg har gått å tenkt på i hele dag. Jeg drømte så ufattelig mange dyr som satt i småe bur! Det var alle disse dyrene en finner på dyreforretninger, alle fugle typene, kaniner, rotter, degus osv osv... Det som var så merkelig var at det var ikke ett og to i hvert bur, men ca 10 av samme art i samme bur, de satt helt oppå hverandre uten noen mulighet for å bevege seg. Hvor mange dyr det var til sammen er umulig å si, men det var MANGE MANGE!! Og ufattelig mange bur! Det kom også et menneske bort til meg med beskjed om at jeg måtte overta alle dyrene for det var ingen andre som kunne ha dem..Jeg var ikke i tvil om at jeg skulle ta dyrene med meg hjem. Jeg husker jeg tenkte hvordan i all verden kan noen finne på å sette så mange dyr i så små bur... jeg var sjokker og rasende over at noen kunne behandle dyrene sånn. Det eneste som hadde hver sine bur var to flotte papegøyer...
Denne drømmen gjorde veldig intrykk på meg. Noen som har en god forklaring på hvorfor jeg drømte alle disse dyra i bur?