Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg sklir mykt bort i søvnen.
Jeg ligger på ryggen i senga. Over meg svever en jente, hun er innhyllet i en helt hvit kjole, har fantastisk hår som skinner i gull. Ansiktet hennes er fantastisk, nesen er bare et par cm fra min nese. Det må være en engel, så vakker er hun.Med en gang jeg får synet så skvetter jeg og hun sklir litt bort fra meg, men hun kommer nærmere igjen når hun føler at jeg blir tryggere. Hun kom til meg hver natt i en lang periode, men så ble hun borte en tid. Nå har hun kommet tilbake - og jeg føler at hun er her for å roe ned en litt stresset dame. Hun er her for at jeg skal få tak i meg selv igjen - hun er her i kjærlighet.

Jeg fortalte denne drømmen til Ester Utsi, når jeg var og besøkte henne for noen år siden. Hun sa at det var mitt ubevisste jeg som passet på meg. Jeg tror hun har helt rett. Hun kommer tilbake når jeg "bør bremse litt i svingene", når jeg har glemt å puste helt ned i maven.

Jeg må innrømme at det var godt å se henne igjen i går natt, nå vet jeg at jeg puster igjen snart.

RITA som puster selv :wub:
GjenopprettetMedlem
Hælle måne....å vakkert Rita..... :wub:

Så deilig å vite at noen passer på deg, om det så er deg selv!  ;D
Anonymous
så fint å høre Rita  :wub:
Anonymous
:beer:
GjenopprettetMedlem
Til RITA

det er så godt
alt i stort og smått
at det er en verden
som følger med på ferden

aldri å alene gå
i det store, i det små

Nuntia,  :) på rim til dæ
Bing [Bot]
Så vakker og fin din hjelper er! :wub:

Anonymous
Vakkert!  :D
GjenopprettetMedlem
Heldig du som har en vakker engel som varsler deg og passer på deg......  :eusa_clap:

Pusten er viktig, pusten er liv.........

<---------------  ;)
GjenopprettetMedlem
Så vakker opplevelse  :innocent2:

takk for at du deler den med oss
:wub: