Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I dag hadde jeg nok en merkelig drøm. Jeg drømte at vi bodde på et ukjent sted. Og at det
var mange mennesker hos oss. Mange av disse var venner til min datter. Og mange av disse
var mødre til vennene igjen. Disse mødrene satt på rekke og rad i gangen. Og ventet på noe.
Følelsen i drømmen var at de på en måte så opp til oss/meg, for livet vi lever. Dette med å
være seg selv og frigjorte. Måten vi har omsorg for hverandre og andre. Og måten vi er på.
Jeg hadde to venniner hos meg. Ho ene satt og sminket disse mødrene. Som for å vise dem
hvordan de kunne bli seende ut. Hun sminket dem pent, og de ble veldig fornøyde og gla.
Jeg tenkte at jeg måtte lære meg å sminke, for å avlaste venninden min, da køes syntes å bli større.
En av mødrene kom frem mens den første ble sminket, og skrøt veldig av hvor pen ho ble.
Stemningen i huset var ganske rar. Følelsen av disse kvinnene og forandringer de ville ha i livet sitt,
var ganske fremtredende.
Ho andre venninden min tok seg mer av meg. Jeg var fortsatt lei meg over det som har skjedd.
Dette med å miste en nær venn. Men samtidig gikk jeg rundt og snakket med alle. Jeg hadde store
problemer å huske alle navnene, så jeg måtte flere ganger spørre om igjen, etter navn. (hvilket jeg også sliter med i vanlig liv).
Gårdsplassen var også full av ungdommer og biler. Noen kom, noen kjørte.
Aner ikke hvordan tolke denne drømmen!

GjenopprettetMedlem
Fin drøm det der,eg fekk ei mytologisk følelse av formødrenes nærvær i drømmen,og et budskap tel deg om at du har gode evner (varme hender?)
Du er beskytta og elska av dei som har gått vegen før deg,og dei glear seg over deg.

Bing [Bot]
Tror drømmen var et bud til deg om å tro på evnene dine , og kanskje skal du også bidra til andre menneskers vekst og utvikling? Slik ville jeg tolket alle disse kvinnene som kom til deg for å få en forandring i livet sitt. Og at ungdommene var med gir meg et bilde av stort rom for vekst. Kanskje skal du etterhvert hjelpe andre å finne mer mening i sine liv og bli frigjorte og levende som deg?
Fin drøm!!!
GjenopprettetMedlem
Takk for tolkingen deres

Det var noe alla slik jeg tenkte også!

GjenopprettetMedlem
Og her kommer noe helt annerledes.
En synkronisering igjen??
Alt rører seg og hører sammen?
Igår hadde jeg en urtekurs med gamle kjente kvinner.
Det var en ny med.
Hun var frisør og hun sminket folk.
Hun arbeidet på denne måten. Prøvde å ta fram det enkelte mennesket og forsterke hver menneskes utstråling.
Hun fortalte litt om hvordan hun arbeidet og det hørtes veldig fint ut syntes jeg.
Rart at du drømte denne drømmen nå.
Ha det fint
Gunilla
GjenopprettetMedlem
Wow...
Hehe, ja....mang en gang kan man lure på, om det ikke synkronisering på høyt plan.
Merkelige sammentreff og like opplevelser!
Klem!