Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
FAST Enterprise [Crawler]
Drømte at jeg skulle ut og fly.
Var på en flyplass og ventet på flyet.
Det både varte og rakk,
men ingen fly kom.
Tilslutt kom det noen karer skyvende på et fly,
som så helt miserabelt ut.
Det var teipet med brunteip over alt,
for å holde det sammen.
Dette flyet var satt inn i siste liten for å erstatte det som ikke kom.
Jeg fant det best å avbestille reisa mi,
for jeg ville absolutt ikke være med DET flyet.
Samtidig var jeg litt flau da jeg kom hjem og skulle forklare hvorfor jeg ikke blle med flyet.
Jeg drømmer ofte at jeg skal ut og fly. men enten hopper jeg av i siste liten, hvor jeg etterpå opplever at flyet styrter, eller så er jeg med et fly, som holder på å styrte. Jeg våkner jo før det skjer (heldigvis)
Hva er det disse drømmene prøver å fortelle meg.
Må jo være noe jeg ikke har forstått enda, siden de drømmene kommer igjen og igjen.
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
Heisann  :)

Jeg tenker da følgende.....Har du noen planer/ideèr...som du egentlig vil gjennomføre? Men som du ikke tør da de virker ganske usikre?
Som dette flyet? Å drømme om fly enten ved flyplan eller at man selv flyr, sies å være et symbol på kontakt med høytflyvende planer/Ideèr.
Å fly er et symbol på luftegn, man beveger seg i luftelementet.

Siden du vegrer deg mot å fly, i drømmene, så er det kanskje et tegn på at det er noe du vegrer deg for å gjennomføre i det daglige liv?
Noe du stadig utsetter, fordi du ikke føler du har kontrollen, eller at du er hundre % sikker på hva utfallet vil bli?

Dette flyet du ventet på var sikkert et stabilt fly, godkjent og sikkert. Venter du på noe lignende i hverdagen? Et tegn på at du kan gjennomføre noe?
Når dette vraket av et fly kom isteden, så stolte du ikke på at det ville bære deg trygt frem. Og du kom hjem og var flau for å innrømme dette.

Er det noe du ikke tør gjøre?.....Redd for å misslykkes og da syntes det ville være flaut?

Du sier du ofte opplever å hoppe av i siste liten, hvor flyene senere styrter. Eller du er med når det styrter?

Kanskje du er i ferd med å løse noe? Men for å løse det, må du kanskje tørre bli med flyet ned? La det styrte. Kanskje du da tør, når du opplever at du overlever, (Seff innen drømmen)...hehe...at du da tør ta sjansen på noe?

Eller er jeg helt på vidda igjen mon tro?
Takk Silva!
Du beskriver meg i et nøtteskall, uten at jeg skal gå så veldig i dybden med det.
Det Er mye jeg har lyst til,men tør ikke helt hoppe i det. Redd for følgene :o. Hva skjer, hvis som atte, osv.
Nu har jeg flyskrekk, men ser helt bort fra den løsninga på disse drømmene.
Tenker heller sånn, at, tenk om jeg skulle hive meg utpå med mine ønsker, og så skulle det vise seg og havarere
helt... åååå hvor flaut det ville være.
Ja, du Silva er en god drømmetolker.
GjenopprettetMedlem
Takk  ;D

Du må prøve å huske på at den dagen du blir gammel, å sitter og filsosferer i gyngestolen, at du vil være glad for at du prøvde
å gjennomføre drømmene dine, selv om de gikk åt skogen, selv om noen ville syns at du var helt på jordet, fremfor å
angre på at du ikke prøvde.

Hva det enn nå er du er redd for å gjennomføre, PRØV!!...Tror ikke det vil skade deg på noen som helst måte, untatt at du kanskje
noen ganger vil finne deg selv i å slikke sår, men det er noe positivt i det å slikke sine sår også. Og det er erfaringene du fikk med
på kjøpet!

Prøv deg frem, feile og prøv på nytt...om igjen...til du finner løsningene!

Klem!
Takk Silva!
Gjør så godt jeg kan, i denne fasen av livet.