Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Om bjørnen. De har gått over en periode på ca fire år....

Først  var du fryktet. Jeg, løpende i skogen, med ditt nærvær pustende meg i nakken. Jeg ville ut av skogen, inn i tryggheten. Min bror var med meg og lokket meg videre innover i skogen.

Senere. Du står forann meg og brøler. Du gjør stor stas av deg selv og forsøker å finne mitt svake punkt. Et sted å hogge fast i. Men jeg står støtt og du går.

Så dukker du opp igjen. Et år senere. Litt fordekt, som en mann, et ekte naturmenneske. Boende i en slags gamme i skogen. Men bjørnefellen over skuldrene avslører deg. Og jeg føler meg sterkt tiltrukket av deg, samtidig redd. Vi ....ja gjør ting i gammen  :redface:  :P Men så mister jeg tilliten til deg og løper. Faller ned i en elv. Jeg vil at du skal la meg slippe unna, jeg vil rømme. Men du bærer meg forsiktig tilbake til hytta.

Nå venter jeg bare på et lite drømmebjørnebarn   ;D

(Syns det er interessant hvordan drømmene følger livet, og denne historien fra drømmene handler om mitt forhold til egen kraft og sinne i real life. Jeg har vært så redd for den, at jeg i lang tid ikke greide å heve stemmen en gang og når står jeg og brøler hjemme og ute i skogen :P Sliter enda med å vise sterke følelser forann andre mennesker, men  det vokser seg vel til. Ikke at jeg skal stå og brøle folk i ansiktet, men mer det å stå opp for meg selv og ikke vike unna )
Sensis [Crawler]
Jeg liker dette forløpet, som om du tar grepet på kreftene i eget liv.

ailo