Ville bare dele med mig av en drøm/opplevelse jeg hade.
Det var på formiddagen, og jeg hade somnet på sofaen etter å legat å lest med en kopp te (nydelig i regnvær).
Jeg var på vei ut av sømnen og plutselig begynner et fryktelig støy inni hode mitt. Omtrent som TV- støy men mye høgre og over det hele kunde jeg høre en stemme som skrek. Lyden blev høgre og høgre, jeg følte på en måte at min morfar var der og jeg tenkte - No kommer de. Vilke disse var visste jeg ikke, samtidigt reste seg alle hår på kroppen, jeg var livredd men samtidigt inte. Jeg åpnede øynene og rommet såg ut presis som vanligt (TV:n var ikke på ) Støyen fortsatte fast jeg såg rommet, jeg tenkte: Hanna du måste opp, våkne. Men jeg klarte inte. Jeg prøvde å stelle meg opp og trodde at jeg stod lutad mot sofabordet, men plutselig låg jeg i sofan igjen i akkurat samma stilling. Støyen kom igjen tilbake i styrke og jag følte meg maktesløs, samtidigt hade jeg medvetne tanker, som at jeg bare skulle låte det skje, men en annen del av meg tenkte: nej, kom deg opp! Jeg prøvde å få ner føttene på gulvet, og jeg så hur de liksom bare gled ned på gulvet. Dette krevde en stor viljestyrke å få til, men igjen låg jeg presis som førut i sofan. Jeg var redd og prøvde å rope på min samboer som lå og sov i rommet bredvid. Stemmen min ville inte adlyde. Jeg kämpade og prøvde å få ut en lyd, men det kom bare noe små gny. Igjen blev støyen sterkere og hårene på kroppen reste sig. Jeg følte meg helt borte og tappad på energi, jeg fattade inte hur jeg skulle komme ut av det. Men så kom min katt og jeg fikk noe å fokusere på, jeg lykkades si hans namn og han kom og hoppade opp og la sig på mig. Jeg kom tilbake og kunde både røre mig og snakke. Hele dagen etter dette hade jeg denne støyene liggende i ørene om än inte så høyt, jeg følte mig rar og jeg skjønner ikke noe av vad dette skulle bety.
Litt spooky må jeg si, drøm, en annen virkelighet eller kanske fantasi? Så her i etterhand er jeg mest fascinert, men jeg vil vel inte påstå at jeg vil oppleve det igjen

Noen som har lyst å tolke? Da blir jeg gla!!