Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Drømte dette i natt.
Jeg sitter i min stue, og ser på nyheter.
Da kommer det ei kvinne og stiller seg fremfor meg. Hun står der med en stolt holdning, som ei dronning. Hun er mørk i håret, og har en sort kjole med sølvglitrende tråder i. Hun sier at det er nylig blitt plassert en guttebaby i jorden. Han ligger langt nede, under jordskorpen. Jeg får det inntrykk at han ikke er synlig ennå for menneskene.
Jeg får et glimt av guttebabyen. Han ligger i fosterstilling. Det er et eget nydelig lys rundt ham. Et lys som tidligere ikke har vært synlig for menneskene. Dette lyset har en uendelig kjærlighet i seg og ikke minst ligger det håp i dette lyset.
Jeg ser videre på nyhetene. På tv dukker det opp en indianerhøvding som står i forgrunnen for en mengde mennesker. De virker oppskaket for noe som har skjedd.
Jeg sitter og tenker at det kanskje ikke står så ille til med jorden, som tidligere antatt. For jeg vet nå at under den gamle, tunge jorden, holder det på å fødes et nytt lysende håp.
Så våknet jeg.
Noen som har tolkninger til dette?
Anonymous
Nydelig Fønix Det er noe på gang helt klart ny fødsel det står bekrftelse i hele meg,jeg måtte i dag da jeg våknet tenne et lys for moder jord ja det var ingen tilfeldighet skjønner jeg nå takk for din sannhet i drøm den tanken holder jeg på den er virkelig for meg

GjenopprettetMedlem
En fantastisk drøm. En visjonær drøm, som jeg ser det. Det er en del av tiden, som også gir meg håp.
Vi er i en tid for ny bevissthet, som jeg skrev om i mitt dikt.

GjenopprettetMedlem
Din fantastiske nydelige drøm Føniks, bekrefter noe jeg har kjent i meg en lang tid nå! Noe er i ferd med å skje menneskene, dyrene, jorden og alt som lever. Noe som er godt, noe vakkert og noe som trengs sårt. Jeg tror kjærlighetens tid er rundt hjørnet. Og da mener jeg ikke kjærlighet mellom enkeltmennesker, men at mennesker oppdager kjærligheten i alt levende!
Et barn ...et nyfødt barn betyr nytt liv, nytt håp. Et nytt tilskudd. Et barn står for vekst, fremgang og noe nytt og vidunderlig. Dette lyset rundt ham som noen av oss jordboere ikke har sett ennå. Kanksje dette barnet vil vise oss det. Jeg tror kanskje vi alle har det lyset i oss, vi må bare se det for å kjenne det igjen. Barnet lærer ikke bare av oss, vi lærer av barn også. Kanksje et nytt lys er født eller skal fødes i deg Føniks? Men jeg må sant si som jeg føler, din drøm er et budskap, du er budbringeren. Dette budskapet berører alt levende!
Det er nødt til å skje en forandring på jorden. Den tunge og dystre energien her nede er nødt til å bli brutt opp. Kanskje ved hjelp av denne gutte. Men vertfall av oss som har forstått hva kjærligheten til alle og alt rundt oss, kan bidra med!
Jeg ønsker oss alle et fødende nydelig kjærlighetslys i oss!
Bing [Bot]
Så nydelig! Jeg kjenner en stråle av det hellige lyset bare ved det indre bilde jeg ser av dette barnet. Det er håp!
Takk !

GjenopprettetMedlem
Det var en skjønn drøm du hadde Fønix,en sann drøm.
For meg litt mystisk å lese den i dag,for jeg satt med et tarot kort å mediterte i går. The Aeon-Ny tid-fødsel,(lurte på hva det ville si)
Kortet viser et guttebarn med ene fingen i munnen,naken og undrende.
(et kort som pleier å dukke opp i forkant av store forandringer,nyttår f.eks.)
Ai-ai-ai-ai!

Anonymous
Det var pussig teleterkji
Jeg har ikke tenkt på dette som en visjonær drøm, men den var litt merkelig og samtidig så klar.
Jeg tror det kan være slik silva skriver om på en så fantastisk måte. Takk

Anonymous
veldig fin og spesiell drøm.