Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Drømte mye rart i natt. Drømte også at jeg fikk anerkjennelse for det jeg gjorde i en barnehage uten at hun avd lederen blandet seg inn og hun virket å være skamfull over at jeg ble anerkjent i en slags forsamling.Følte også at det var en slags forsoningsdrøm. Har vært langsint på denne avd lederen som ikke ønsket å ha meg videre i hennes avdeling pga min måte å jobbe med barn på og for det andre ønsket hun seg ei kopi av henne selv - pedagog som henne som følger boka ganske mye og ikke livsefaringer. Jeg drømte også om at de i forsamlingen "så" at jeg hadde noe i pannechakraet mitt som gjorde at jeg fikk så bra kontakt med barna - og at det også var veldig beroligende og bra for dem og kjenne på energier som jeg har rundt meg. Så en slags anerkjennelsedrøm over hvorfor jeg gjorde en bra jobb og hvorfor..

:lol:
Men også en forsoning. Jeg ønsker ikke å være langsint mer...
Noen andre som har hatt lignende drømmer?
Francis [Bot]
Jada jeg har hatt en lignende drøm, hvor jeg drømte om min tidligere arbeidsgiver (som jeg overhode ikke likte... en mer humørsyk og anstrengt fyr skal man lete lenger etter), jeg drømte jeg begynnte å jobbe hos han igjen og alt var bare glede! Han som ville ha meg tilbake i jobben og jeg ønsket selv å begynne å jobbe hos han. Har i ettertid tilgitt han for hans oppførsel og måte å være sjef på, selv om jeg ikke kunne tenkt meg å jobbet hos han igjen.
Anonymous
Ja, det ligger også tilgivelse i dette helt klart

Anonymous
Drømte en gang om en kar som jobber i samme bedriften, men ikke direkte sammen med meg. Jeg syntes han var overlegen og blærete, og hadde et veldig dårlig forhold til han. I virkeligheten altså. I drømmen gikk jeg bort til han og leksa opp for han om hvordan jeg følte det, at jeg ble såra og lei meg og følte at han ikke syntes jeg var like mye verdt som han, og i det hele tatt.. Han så skikkelig overraska ut, og sa at han slett ikke mente det sånn.
Og etter den drømmen var forholdet mirkuløst forandra, rett og slett! Nå har jeg et veldig godt forhold til han, og alt fordi vi skværa opp i en drøm! Merkelig og morsomt!
Anonymous
"WhiteOwl":
Drømte en gang om en kar som jobber i samme bedriften, men ikke direkte sammen med meg. Jeg syntes han var overlegen og blærete, og hadde et veldig dårlig forhold til han. I virkeligheten altså. I drømmen gikk jeg bort til han og leksa opp for han om hvordan jeg følte det, at jeg ble såra og lei meg og følte at han ikke syntes jeg var like mye verdt som han, og i det hele tatt.. Han så skikkelig overraska ut, og sa at han slett ikke mente det sånn.
Og etter den drømmen var forholdet mirkuløst forandra, rett og slett! Nå har jeg et veldig godt forhold til han, og alt fordi vi skværa opp i en drøm! Merkelig og morsomt!
Ja, drømmer er nok mer virkelige enn vi aner