Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Denne drömmen synes kanske ikke så glamorös eller dyp... och kanske jag skjemmes litt hehe,

men som det alltid är lättare att se på andres drömmer enn sina egna, har jag litt vanskelig å se budskapet. Kanske noen kan hjälpa meg å se... for noe vill den si till meg, det föler jag. (Skriver på svorsk isteden for svensk

)
Jag joggar på en vei. Jag är sterk, muskulös och hurtig och jag joggar i bikini.(!) Jag kommer ikapp och springer forbi alla på min vei fremover och jag flyr nesten fram, när jag deretter viker av in i skogen.
Jag springer over mosebelagte steiner och passerar mange smale och gamle omkullfallna graner och kommer till slutt ikapp en mann. Jag slår av på takten och tänker att jag kan ta det rolig och vi samtaler samtidig som vi joggar. Han spör meg om min trening och vi bytter erfaringer... så kommer vi till ett hvitt moderne hus och jag sier;
"Här bor jag. Jag ska nu gå in och forhåpentligvis kommer jag att föda fram ett barn i helgen".
"Oj då föde barn? Slikt du joggar? Men det synes då ikke", svarar han
Jag tittar ner och ser ingen mage!!! och tänker; Men...
!!! Har jag redan fött barnet???
Så går jag forundret in i huset, som har en åpen planlösning (nesten alt er 1 eneste rum) och där står ett barn i en spjälsäng och jollrar (småbarns-snakk). Jag blir SÅ overrasket och bara står och stirrar... forstår ingenting. Hvordan gick det till? Hvorfor har jag ikke merket noe?
Virkeligeheten: Jag jogget när jag var yngre, men ... nu är jag midaldrende, overvektig och har fått artrose, som gör att jag for tiden, har meget vanskelig å mosjonere. Och... jag skulle ALDRI jogge i bikini!

:icon_redface:
Att föda ett barn, kan jag se som begynnelse på noe nytt... men varför visste jag icke att barnet var allerede födt? Burde jag inte ha haft kjennskap om, att det nya som jag planerar, allrede har begynnt? Och denna jogging i bikini... Exhibitionism? Eller en önskan om noe, som ikke är? Eller kanskje noe helt annet?
Anonymous
Ok, min første spontane reaksjon:
Barnet er der: Frøet er allerede sådd og gror selvstendig, men du må ikke løpe forbi (f.eks. ved å være for opptatt av trening, analyse, distraherende mål)
Moderne hus med løsning
på ett plan og barn deri og sporty kropp i bikini: ny likevekt av kropp og sjel. Fornyet glede og aksept av egen kropp. Og frøet er der nu.
GjenopprettetMedlem
Hmmm... Underfundig og spennende drøm du... hehe...
Syntes susys tydning hørtes rimelig ut.....
GjenopprettetMedlem
Fin drøm.
Jeg tenker;
du går for fort frem? Fødselen har skjedd, en ny begynnelse har kanskje allerede skjedd, uten at du merket det?
Ditt indre virker åpent og oversiktlig ( åpen plan løsning) , men du er overrasket over at barnet er der.
Fordi du har vær opptatt med andre ting, som å jogge f.eks?
Du beskriver deg selv som sterk og muskuløs. I bikini , noe du aldri gjør .
Kanskje du skulle gjøre noe dristig? noe du aldri pleier å gjøre ?
Dette var mine første tanker.
Hva betyr det å gå i bikini for deg? hvorfor sånn motsatand mot det? redd for å skille deg ut ? eller vise deg frem?
Mosjon, kan vel bety fremgang, jobbe for tingene?
Dette var nesten en brainstorming, isteden for tolkning...hehe (

)
Anonymous

Tack!
Angrer virklig ikke at jag skrev om drömmen her.
Ska tenke litt på det som ni har tatt opp...
GjenopprettetMedlem
Det å stå fram naken, eller som i din drøm nesten naken, kan også bety at du viser fram deg selv, sånn som du er.
Og i drømmen er du jo full av kraft!
Ellers er jeg enig i det Malaika sier om barnet.
Kanskje du ikke oppdaget det fordi du er så opptatt av å holde din kraft skjult?
Du løper inn i skogen, inn i naturen..kanskje det er der du skal gå for å komme skikkelig i kontakt med kraften din?
Det er jo også der du har ditt hus, som jo representerer deg selv.
Du er i din natur, huset ditt er i din natur. Når du er i din natur har du stor kraft.
SEO Crawler
Forslag:
Du føler det sterk og tåler å være åpen, men er for streng (jogging) med deg selv slik at du overser det indre barnet.
Ditt jeg (huset) er oversiktlig og barnet står det. Det vil leke og ha omsorg, næring, bli tatt hand om
Å erkjenne behovet for omsorg, å bli tatt hånd om, ikke alltid prestere og være sterk (?)
(snarvariant, må dra)
Anonymous
Jag tänkte på Susys och Malaikas ord.
Ja det kan nok vara sånn... mmm...
Funderte vilket av mine prosjekter som allrede var ett växande frö.
Det eller det eller det...?
Så kom Inger-Lise med nakenheten.
Ja... det kan nok vara sånn... mmm...
Så kom kvällen och det slog meg, att det där barnet icke var noe prosjektfrö... det var mitt inre barn!
Vad läser jag på morgonen idag? Torsteins ord
og barnet står det. Det vil leke og ha omsorg, næring, bli tatt hand om
Jag smiler... Hode på spikeren...!
Visst är jag i et flow nu och livet är härligt (flyr frem over stokk og stein). Jag är stark och känner stor kärlek (icke minst till meg selv, det som har värt en stark prosess under 2006/2007), men jag har värt vel mye opptatt av det fysiske; Med å lindre vondt, pröve naturmedisin, trening, analyse... Jag har värt veldig fysisk och jordet... och icke så åndelig och veldig litt inne i sjelen.
Man trenger balanse och i denna drömmen står det klart att jag glömt barnet... kun for en liten stunn - for hun gråt ikke, men var litt sulten och allene...
Det vil leke og ha omsorg, næring, bli tatt hand om
Alla hade fått in noe, som jag bör se.
Tack for hjälpen, kära ni!

Anonymous
"Malaika":
Hva betyr det å gå i bikini for deg? hvorfor sånn motsatand mot det? redd for å skille deg ut ? eller vise deg frem?
Jag har aldri sett noen jogge i bikini...
Må bare spörre Malaika... Gör du det...jogger i bikini?

GjenopprettetMedlem
He he , jeg jogger ikke . Punktum.
( hadde nok ikke gjort det i bikini , nei )