Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Natt til i går hadde jeg en ganske merkelig drøm. Drømmen startet hjemme i Bergen, der jeg og en venn satt og pakket til at vi skulle reise til USA. Da vi var ferdig pakket gikk vi plutselig av flyet i USA. Da jeg og vennen min hadde gått litt bortover flyplassen, så vi en slags tunnell med masse sand i. Vi finner ut at vi skal skli gjennom den, og lar bagasjen stå igjen på gulvet forran tunellen. Da vi var ca. halvveis, sa plutselig vennen min at vi var på vei til Jerusalem. Etter en liten stund, ser jeg Jerusalem med masse kuppler og slike ting. Ved tunellens ende sier kompisen min "Det så veldig spansk ut dette her", og vi var plutselig i Spania et eller annet sted. Da vi hadde gått litt rundt der, var vi plutselig i Tyrkia i en merkelig gate med noen triste blokker med leiligheter. Det var solnedgang og ved siden av veien var det noen flotte trær med oransje blader. Kompissen min begynte å si noe, men da våknet jeg.

Jeg synes denne drømmen var ganske merkelig, og har tenkt en del på hva den kan bety og drømmen i seg selv. Er det noen som har noen meninger om hva drømmen kan bety?
GjenopprettetMedlem
Hei Spirit.

Morsom å magisk drøm du deler av med deg.

Jeg tror du har lyst å reise og oppleve,eller har du kanskje vært ute å reist i sommer?
Jeg tror drømmen prøvde å vise deg hvor lett det er å forflytte seg i rom å tid.
At det i åndeverden ikke finnes avstand eller tid.
Tankens kraft er biletten vår ut av den vanlige verden.

Fortsett å drøm dine skjønne drømmer du.
:wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for svar. Jeg er veldig glad i å reise, og jeg skal mest sannsynlig til Færøyene til påsken.
Men det var en ting som jeg glemte å skrive i "start-innlegget". I drømmen følte jeg at jeg på en måte ville komme meg vekk fra noe, men jeg fikk ikke klart opp i det jeg ville vekk fra i drømmen.