Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Fikk besøk forrige natt av en kjær venn & læremester som jeg ikke har sett eller hørt noe til på lenge. Vi var i stua - det var en til der som jeg ikke vet hvem var - og min venn holdt på å koble til noen ledninger på et par høytalere. De var i lyst tre - "vanlig" størrelse, men toppen av høytalerne var pyramideformet. Mens han holdt på med det bladde jeg gjennom cd'ene mine for å finne noe musikk vi kunne prøve de nye høytalerne på, men min venn hadde med egen musikk han satte på. Jeg gikk bort til kjøleskapet istedet og hentet en øl til han som takk for jobben - også våknet jeg  ;D

Her i kjøleskapet i virkelighetens verden har jeg pr.dato en øl i kjøleskapet (rester etter jula) - og det var akkurat den ølen - det samme merket - og stod på samme sted i drømmen som i virkeligheten.

Noen som har lyst til å prøve seg på denne ?

Blondie... c",)
GjenopprettetMedlem
Kanskje du skal følge med fremover på hvordan ørene dine fungerer?

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Takk Stridshjelp - ja, kanskje det? De høytalerne var veldig sentrale - og jeg har grublet & grublet på hva de kan symbolisere.
Lyd - ja, men også det med ledningene - at de ble koblet til - også ble det lyd. Også formen - pyramide på toppen. Merkelig  :)

Blondie... c",)
GjenopprettetMedlem
min venn holdt på å koble til noen ledninger på et par høytalere

Kan dette bety at for å *lytte* må du *Koble deg på* de frekvensene som åndeverden har?

De var i lyst tre - "vanlig" størrelse, men toppen av høytalerne var pyramideformet.

Treet, røtter i underverden, stammen i denne verden og krona i himmelen. Treet står vel også for rotchakra. Kankjse litt jording trengs?

Mens han holdt på med det bladde jeg gjennom cd'ene mine for å finne noe musikk vi kunne prøve de nye høytalerne på, men min venn hadde med egen musikk han satte på.

Det er kanskje ikke (Egenvalgt) musikk du skal høre, men et tegn på en indre lytting?

Jeg gikk bort til kjøleskapet istedet og hentet en øl til han som takk for jobben - også våknet jeg

Kjøleskapet er et sted vi oppbevarer mat (åndelig føde?) Øl tar vi oss når vi skal kose oss og slappe av. Kanskje du trenger dette, å kose deg, slappe av å lytte?

Her i kjøleskapet i virkelighetens verden har jeg pr.dato en øl i kjøleskapet (rester etter jula) - og det var akkurat den ølen - det samme merket - og stod på samme sted i drømmen som i virkeligheten.

Kanskje en bekreftelse på at NÅ er tiden inne for å koble seg til, lytte og nyte?
GjenopprettetMedlem
Tusen takk skal du ha Silva for at du tok deg tid til å svare meg på denne.
Jeg har vel tenkt noe i samme gaten som deg - det er godt med tilbakemeldinger  :wub:

Den som selv lager mye lyd hører ikke annet  :biggrin:

God bless  :eusa_pray:

Blondie... c",)