Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei
Tenker det er forskjellige sider/aspekter ved deg selv
Hvorfor var det creepy? Er det kanskje sider ved deg selv du ikke vil se?
Hadde du en ubehagelig følelse?
Ved renselse , må vi jo også se alle sider ved oss selv. Akseptere og integrere.
...kanskje
GjenopprettetMedlem
Hei Prana.
Syns Malaika har et klokt svar,men jeg vil legge til at det kan være din åndehjelper vil prøve å si deg noe ang.alkoholen.
Den har det med å skape ubalanse i kraften,og jeg tenker du er et følsomt menneske som meg,alkohol ødelegger balansen min
så jeg blir creepy,og får creepy drømmer,dvs,jeg sover egentlig ikke,men ligger å avgifter kroppen som er oppgiret av alkoholen.
Alkohol er ikke min kopp av te.
Og mens jeg prediker,alkoholen har ødelagt for indianerne,de tok fra dem kaktusen engang og ga dem brennevin og bibler i stedet.
Hei.hei.hei

GjenopprettetMedlem
Drømte at jeg var med på en slags feiring med alkohol inni bildet...
Jeg hadde meg noen enheter som knocka meg totalt ut, mistet
totalt fatningen/ble helt svimmel pga alkoholen og måtte dra hjem....
Å feire noe er et symbol på glede, noe lysbetont! Alkoholen representerer en lettere form for sinnstemning. Man kommer fort i humør, blir fortere glad, fortere i stemning. Her ble det for mye alkohol, noe som ødela feiringen.
Du måtte avbryte og dra hjem. Svimmelheten kom fra alkoholen. Kan dette indikere på at du om dagen prøver kanskje *litt for mye* å komme i f.eks meditiv tillstand? At du på en måte *skynder deg i en prosess?*
På vei hjem titta jeg på meg selv i ett vindu, til min store skrekk
var det ikke mitt ansikt som viste seg!!...
Ansiktet endra seg tre ganger...
Begynte med røde skjeve øyne (annet ansikt), så endret fargen seg til
normal farge...Så ble jeg halv våken i drømmen mens det fortsatte, ba da om å få se meg selv...
Og da gikk ansiktet tilbake til mitt eget sakte, vekslende mellom tre ansikter....
Tretallet er symbolet på *treenigheten....eller kropp, sjel og sinn. Rødfargen er rotchakra. Røde øyne er for mange et symbol på djevelen. Men her så du kanskje frykten din i øynene? Du så deg selv og du så indianeren. Kan dette bety at du her fikk en liten oppmuntring fra din indianer om å tørre møte denne *djevelske* ansiktet. Du ba om renselse, og du blir kanskje nødt til å rense opp i noe frykt?
Håper du fikk noe ut av dette......hilsen ei som trener seg på drømmetydning!

GjenopprettetMedlem
Jeg syns du er flink Silva.
Du må lytte til Silva, Prana, det kommer mye bra derfra.
Jeg vil bare tilføye en ting. Se på hvert eneste element i drømmen, Prana, og tenk på hva det elementet representerer for deg. Når du har vært gjennom alle elementene, kan du se om du ser sammenhengen mellom dem.
GjenopprettetMedlem
Men selvsagt....I og med det var en renselse, og stimuli virkelig
begynner og få meg irritert!! så kan det ha med kanskje min egen
"løsrivelse" fra denne idiotiske måten å finne frem til en FALSK sinnstemning på?
Aha! Akkurat som alkoholen gir oss en *falsk* glede!

Bing [Bot]
Du har gjort et viktig arbeid også for din far tror jeg. Å ha en alkoholiker i familien skaper mønstre som kan være tunge å bryte. Det ser ut til at du har klart det! Lys og kraft og glede til deg!

GjenopprettetMedlem
Å ha en alkoholiker i familien kan være vondt, ikke minst er det vondt å skulle være den som må sette grenser. Men det MÅ man, for man kan ikke la de få overta livet sitt. Det jeg spesielt snakker om her er den dårlige samvittigheten som ofte kommer etter at en har satt grenser. Ingen er så
liten innerst inne som en alkoholiker, min erfaring er at de er som barn innvendig. Men barn trenger grenser...
Du har ikke ansvar for livet til din far, samme hvor mye dårlig samvittighet han vil prøve å overføre til deg. Ingen annen har ansvaret for hans liv enn han selv, likeså du nå tar ansvar for ditt eget liv ved å sette grenser for hvor mye du tåler fra den kanten.
Stå på videre, du er sterk!