Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Drømmetydning kan jeg veldig lite om, og jeg har lest & lært til øyet ble stort & vått alle tydningene av drømmer her inne på sonen. ;D
Jeg opplever at jeg får korte & greie beskjeder noen ganger i min drømmeverden. Her er et eksempel :

Jeg var i et stort rom fullt av mennesker - en fest - min fest - og jeg var veldig opptatt med å prate med alle. Plutselig hører jeg telefonen ringe - og ser - tvers over rommet - en gammeldags sort telefon som ringer høylydt. Det var min telefon. En mann som står ved siden av svarer den - jeg ser over rommet at han snakker, men hører ikke - han legger på - snur seg mot meg og sier "Du må ringe moren din" - også våknet jeg.
GjenopprettetMedlem
Dette syns jeg var sterk lesning. Det viser tydelig hvor viktig det er å ta alle signaler på alvor, selv om en ikke forstår sammenhengen der og da. Det er ikke jeg flink til, og jeg trenger stadig slike påminnelser og eksempler. :)
Takker!
GjenopprettetMedlem
takk for dette. Som bluestorm synes jeg også det var sterkt. Synes det var så flott at du fikk kontakt med henne, de siste månedene før hun døde.