Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Drømmetydning kan jeg veldig lite om, og jeg har lest & lært til øyet ble stort & vått alle tydningene av drømmer her inne på sonen.

Jeg opplever at jeg får korte & greie beskjeder noen ganger i min drømmeverden. Her er et eksempel :
Jeg var i et stort rom fullt av mennesker - en fest - min fest - og jeg var veldig opptatt med å prate med alle. Plutselig hører jeg telefonen ringe - og ser - tvers over rommet - en gammeldags sort telefon som ringer høylydt. Det var min telefon. En mann som står ved siden av svarer den - jeg ser over rommet at han snakker, men hører ikke - han legger på - snur seg mot meg og sier "Du må ringe moren din" - også våknet jeg.
GjenopprettetMedlem
Dette syns jeg var sterk lesning. Det viser tydelig hvor viktig det er å ta alle signaler på alvor, selv om en ikke forstår sammenhengen der og da. Det er ikke jeg flink til, og jeg trenger stadig slike påminnelser og eksempler.

Takker!
GjenopprettetMedlem
takk for dette. Som bluestorm synes jeg også det var sterkt. Synes det var så flott at du fikk kontakt med henne, de siste månedene før hun døde.