Nå er ikke jeg den som husker drømmer som en lang fortelling, men ser bruddstykker - og denne gang satt det særlig sterkt.
Ble overrasket av denne drømmen.
Jeg var på en plass og opplevde at det kom mange mange gjenferd etter meg - gikk rett mot meg - hadde et materialistisk våpen som jeg rettet mot ett av gjenferda, som jeg kunne se helt klart, ansikt form etc - jeg visste jo at det ikke ville stoppe gjenferdet med å "skyte" det, men jeg prøvde uansett - som jeg visste hadde det ingen effekt - gjenferdet kom fortsatt rett mot meg.
Hva skulle jeg gjøre? Jeg måtte handle raskt, og det neste bildet jeg så var at jeg lagde et kraftig lys rundt meg - og umiddelbart var jeg beskyttet og gjenferdene forsvant.
Samtidig såg jeg et krystallklart bilde av to stykker som jeg kjente igjen - en mann og en kvinne. Hvor mannen lagde en sirkelbevegelse. Etter utrykkene dems var de ikke negativt ladet. Men de hadde ansiktene og kroppene rettet mot meg ---jeg vet de hadde et ondt øye til meg engang i tiden, og at de brukte et sånn brett....som dere kanskje kjenner til?
Må også si at vi, meg og min familie, i en lenger tid var svært plaget av gjenferd og hva det måtte være. Det var på grunn av det at jeg begynte og lære meg og sende sjeler videre. For det var fryktelig tungt. En gang hadde jeg fire gjenferd som var på meg - da følte jeg meg heller sliten for å si det mildt. Men det var da.
Ja, da har jeg fått sagt det også

Med vennlig hilsen
mæ i nord