Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg drømte om surkål i natt.

Jeg liker surkål.

Med svinekoteletter. Eller Vossakorv. Men det var ikke noe tilbehør i drømmen, ikke en gang poteter.

Hvor er koteletten min? Hvor er pølsa mi??
AdsBot [Google]
Lyst å bli invitert på middag nå Passopp? Ja, for her får du hverken svin eller pølser  :w00t:
Men det er et hav av kål i kjøleskapet etter leveransen fra kolonihagen.no
GjenopprettetMedlem
Hei Passopp  ;D jeg klarer ikke å dy meg  ;D

Hva symboliserer surkål for deg? Hvem/hva er det du forbinder med surkål foruten Vossakorven & co.?
Hvem er det som har laget det beste måltidet du noen gang har smakt - med surkål?

Du får kjøpe deg litt surkål tror jeg - eller lage det selv  ;D
og invitere det menneske som surkålen symboliserer  ;D

Bon apetit  ;D

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
"Passopp":

Hvor er koteletten min? Hvor er pølsa mi??

Jasså. Så herren vil ikke ha medisterkake lenger? Hva?
SEO Crawler
Jeg tror dette symboliserer at du må "ta kål på surheten din"  :eusa_liar:  :badgrin:  :P :biggrin:  :-X

:innocent2:

(drister meg på en spøk gml natteravn  :eusa_pray: :innocent2: :eusa_pray: :razz: :innocent2:)

:wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg fant en drømmetydnings bok i bokhyllen, som jeg nesten ikke har bladd i. Jeg siterer ordrett det som står om mat der.

Hentet fra: DRØMMENE DINE av TONY CRISP

Mat:
Dette symbolet kan representere alt du er avhengig av for å opprettholde eller styrke deg mentalt eller fysisk. Å spise for mye kan symbolisere hunger etter hengivenhet, selvtillit, sex eller anerkjennelse. Det kan skjule en frykt eller ensomhetsfølelse og tomhet. Det kan også stå for de tingene vi opplever. Når vi spiser, fordøyer vi det vi tar inn, så mat kan vise hva vi tar inn emosjonelt, intellektuelt eller fysisk.
Din reaksjon på det du spiser, viser hva som skjer med deg når du absorberer maten. Noe blir du kanskje kvalm av, andre ting styrker. Mat er kroppens byggesteiner og kan symbolisere erfaringer – personlighetens og sinnets faktiske byggematerialer.

Spise:
Dette indikerer tilfredsstillelse av behov eller forsøk på å tilfredsstille behov. Kan også vise til hva kroppen har behov for, og hva man bør unngå å spise.