Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Inatt drømte jeg om lange hår under haka og i en stripe nedover halsen. Igjen...  ;D

En drøm jeg har hatt flere ganger - hårmengden og lengden på hårene varierer, men inatt var de mange og lange.  ;D
I alle drømmene har jeg nappet ut hårene med fingrene. Første gangen jeg hadde den drømmen for ca. ett år siden ringte jeg til en venninne og spurte henne : "Hva kan dette bety?" Hun sa at hennes mor i alle år hadde sagt at det var et tegn på at man bekymret seg for mye. ;D
Og jeg bekymret meg den første gangen - og gjorde det igjen i går kveld da jeg la meg.

Så beskjeden er : "Du bekymrer deg for mye" - "Slapp av!"  :biggrin:
Så nå vet dere det.  :biggrin:

Takk Gud - for drømmene!

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
"Hexedoktor":

Inatt drømte jeg om lange hår under haka og i en stripe nedover halsen. Igjen...  ;D
[....]
Så beskjeden er : "Du bekymrer deg for mye" - "Slapp av!"  :biggrin:

... hvor langt ned gikk den hårstripa? Hår kan være farlig, det, her må berettes historien om en mektig mann som bekymret seg for lite (om hår), og det gikk ham dårlig:

http://www.itavisen.no/sak/513076/Sensu ... ert/  («Glemte» å sladde kjønnshår.)
GjenopprettetMedlem
Ja du Passopp - du Passopp - du er uslåelig! :eusa_clap:

Vet ikke hvordan du har det det, men mine kjønnshår går ikke opp til haka  :w00t:

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Er det derfor jeg begynner å få noen noen sjenerende hår på haka...  :lol:  :lol:
Skal slutte å bekymre meg...  :P
GjenopprettetMedlem
Eg har 1 hår på brøstet(eller mellom). Fordi eg transformerer rett som det er. :w00t:
GjenopprettetMedlem
Jeg har hår på haka...trodde det betydde at jeg hadde oppnådd visdom...den gang ei altså  :exclaim:

(Og så kjente jeg tydelig at jeg hadde baller her for en stund siden)  :o

:-X
GjenopprettetMedlem
Hår på haka ja - det er tegn på at man har kommet til sjels år og alder  ;D
som Inger Lise sier - visdom  ;D

Du må ikke skrive med så liten skrift - for det første fordi jeg er gammel og svaksynt -
og for det andre fordi at det at du har fått baller er et godt tegn spør du meg  :w00t:

GRATULERER  :eusa_clap:

Et hår mellom brøstet Final Tribe - DET MÅ DU TA VARE PÅ - Pleie det godt  :biggrin:

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Takk Hexedoktor..  :w00t:

Det føles RART, da....

:wub:
GjenopprettetMedlem
:icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:

Det går nok bra skal du se - ;D
bare de ikke blir så store at du ikke får på deg buksene  :w00t: