Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg hadde en drømm her om natten.
Den startet med en hvit blomst som sto i en vase med vann på et bord, med en hvit heklet bestemorduk under.
Det var halvmørkt i rommet, eneste lyset kom utenfra, men det gjorde ikke noe for fokus var på blomsten.
Den var så vakker, formelig skinte der den stod.
Jeg beundret den, for den var magisk, både i lukt og farge.
Så så jeg den samme blomsten ute i naturen,
omkranset av høye trær, friskt grønt gress og mange andre blomster.
Den samme blomsten var ikke så skinnende da...
Men den var på en måte lykkelig.
Jeg kunne ikke få fokus så tydelig på blomsten når den var ute, fordi den var en del av en større helhet.
Tittet jeg på blomsten, så jeg også andre blomster og gress. Jeg luktet ikke blomsten fordi dens lukt var blandet med mange andre lukter. Og ute i det fri hadde man også lyder fra dyr, vind og også gresset og blomstene.
Jeg følte også solen varme og fuktigheten under føttene.
Så kom en gammel kone til meg og forklarte meg at en blomst
plukket, vil i sitt savn skinne så strålende, rett og slett fordi den
akkurat er det... i kamp.
Den er ikke i balanse, og vil av den grunn bli misforstått av den som plukker den
ved at den er vakker,
når den i virkeligheten kjemper for å overleve.
GjenopprettetMedlem
Hvit vakker blomst.
din beskrivelse av blomsten gjorde at jeg så en lilje foran meg.
Kan ikke annet en lure litt på sammenhengen lilje-Lilly.
En hvit vakker blomst som føles og oppleves og er vakker i sin kamp for å overleve som er magisk og verd å beundre.
Men blomsten er plukket fra sitt sammenheng, i sitt naturlige sammenheng så er den ikke så tydelig der er det helheten en ser.
Om det hadde vært min drøm så ahdde jeg tenkt, kansje er alt i drømmen meg. Særlig om namnet/nicket mitt hadde vært Lilly.
Jeg er Blomsten, plukket fra mitt sammenheng, skinnende i min kamp.
Jeg er en del av helheten, jeg kan kjenne solen varmen og fuktigheten under føttene.
Jeg er også den gamle konen med kunnskapen, som kan forklare ting for meg.
Så ville jeg ha spurt meg, vil drømmen vise meg at uten kamp så skinner en ikke?
Eller vil den vise meg hvor lett mennesker kan se fel og ikke se hvem jeg virkelig er og hvordan livet mitt er.
Hvad den helt sikkert vil si meg er at jeg er magisk, skinnende og verd å beundre!
GjenopprettetMedlem
Vakkert drøm...
Denne vakre sangen og teksten er rettet til drømmen din;
http://www.youtube.com/watch?v=5A8yAOiR ... re=related