Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I natt så våknet jeg...

Jeg var i et rom der det sto flere vedovner med glassdører. Når jeg kom inn i der, så så jeg det var katter som lå inn i disse ovnene..Dem lå sammenkrøpet av varmen.
Jeg tenkte jo dette var dyreplageri, og slepte dem ut. Det så til at det gikk bra.

Merkelig..:) Men mye rart man kan drømme!

Noen som kan tenke seg til hva dette kan være.
GjenopprettetMedlem
Hmm ... kanskje det hjelper om du går utifra at disse kattene er deler av deg selv. I ovnene, ild bearbeiding, transformasjon. Katter, hva forbinder du med dem.
Brenner du kanskje mer enn du egentlig ønsker?
Dette er bare innkast, ikke noen tolkning.
:wub:
GjenopprettetMedlem
Vedovner er varmekilder. For å holde kontroll på ilden, samt at ilden skal varme opp.

Ild er symbol på renselse, solkraften, fornyelse, varme. Den står også i forbindelse med solar plexus-chakraet som står for handling. For mye ild kan være ganske ødeleggende og kan være en årsak til mye sinne og frustrasjon.

Katter er symbol på selvstendighet og frihet. De har større frihet enn andre kjæledyr. De lar seg ikke kue av oss mennesker slik som f.eks hunder. Dersom de ikke liker seg hos oss verter...stikker de av og finner nye. En hund f.eks har ikke den friheten. Når vi drømmer om katter skal vi se nærmere på vår egen selvstendighet og frihet. Har vi dette?

Glassdører er der hvor vi kan være stengt inne, men har fritt utsyn til omverden.

Lurer på om denne drømmen kan ha noe å gjøre med at for mye varme (ild) fører til at handlekraften vår blir svekket, å at det blir da vanskligere å frigjøre seg og få tilbake selvstendigheten i noe.

For å dempe ildfargen er fargen fiolett dens motpart. For balansering av dette elementet er gullgul fargen
(Chakralæren)

Du slapp kattene fri....du tok her grepet...ett skritt nærmere selvstendighet og friheten.

Håper dette er litt til hjelp...og at du finner noe her du kan bruke!  ;)