Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei :)...

Jeg,lurer på,om det er flere en meg,som,kan ''bestemme'' seg for,å drømme?.
Mange,ganger når jeg legger meg,så kan jeg,instille,hjernen min på at i natt skal jeg drømme....Eller,tenke på,noe/noen,så kan jeg drømme om det...Men,det er ikke alltid at,det skjer...Skjer oftere når jeg er såkalt''klar' :wub:,har mere,energi,at jeg kan bestemme dette...

En,fin kveld til alle...
Fra,Wilma :biggrin:
GjenopprettetMedlem
har ikke akkurat bestemt at jeg skulle drømme, men har våknet midt i en drøm, og da siden drømmen var  fin,så ville jeg  fortsette å drømme videre, og det har faktisk skjedd.. :lol:
Snappy [Bot]
I en periode klarte jeg det. Men da var jeg tilfeldigvis også inne i en drømmeperiode! Nå sliter jeg med å få drømmer på noen sjamantarotkort jeg prøver å bli bedre kjent med. (Har de ved siden av meg om natta). Skulle ønske jeg fikk til å bestemme meg for å drømme, men de kommer bare når de selv vil :moreevil:. Men Sandra, det du forteller om, det klarer jeg faktisk - om jeg får fred til å sove videre da.
Anonymous
Nei,jeg kan mange ganger stille spørsmål, og be om å få drømme om svaret. Men sukk, husker sjelden drømmen :exclaim:
Og hvis jeg husker drømmen, så syns jeg bare det blir rot, og skjønner ikke drømmen.
Men jeg har våknet i fra en drøm, og sovnet igjen og fortsatt drømmen.
Anonymous
Det skulle jeg gjerne fått til! Men dessverre, det gjør jeg ikke, - i hvert fall husker jeg ikke drømmen etterpå da.
Men å fortsette drømmen etter å ha våkna, det går greit.
En gang drømte jeg at jeg sto ved kjøkkenvinduet om natten, og holdt et tefat opp i luften med en hand. Så så jeg et sterkt lys utenfor, og pluttselig kjente jeg at det sto noen bak meg. Jeg fikk panikk og våkna. Vel våken tenkte jeg at man bør konfrontere sin frykt, så jeg bestemte meg for å fortsette drømmen. Det gjorde jeg, og denne gangen snudde jeg meg for å se hvem det bvar som sto bak meg. Og kikka rett inn i de svære øynene på en alien, en sånn typisk utgave av "de grå". Jeg fikk panikk enda en gang, og bråvåkna!  :lol: Og da gadd jeg ikke fortsette det prosjektet...

En gang i verden gikk jeg på Silva-kurs, og da lærte vi å spille av drømmene baklengs for å kunne huske dem. Og det klarte jeg en eneste gang, men det var skikkelig skøy! Spilte av hele drømmen fra slutt til begynnelse! Men det var den ene gangen.. Men så har jeg vel ikke prøvd så veldig mange flere ganger heller, da  :)
Snappy [Bot]
Nå lurer nysgjerrigheta mi på hvorfor man skulle spille av drømmen baklengs?! Fortell-fortell!  :w00t:
Anonymous
Er det flere en meg som lurer på varför du bruker så mange , ?  8)  ;D

:respect:

Mvh,
ThomasamohT
Anonymous
Hei,til alle :).
Takker for mange fine svar..Ja,drømmer kan vel også fortelle noe om oss selv..
Men,hadde en periode i livet mitt,som var ganske kaotisk,og i den perioden drømte jeg masse..Det var nesten litt''ekkelt''Visste at om kvelden når jeg la meg så ville jeg drømme..Men tror også at,drømmer kan være med på  å ''rydde'' opp i ,ting som er lagret i underbevisstheten våres.
Og,at drømmer av og til kan også være noe kaotiske,,man får ikke noe system eller sammenheng...

Hei,trumman.
Du lurte på,om det var flere en meg som lurte på,hvorfor jeg brukte så mange :)?hehe...
Min,enkle forklaring på det må være,at man med disse,ikonene,Enten viser vedkommende en respekt,på deres inlegg..Man gir,mennesker et,smil,noe man også stort sett,gjør til dagelig.Og av en,generell,høflighet,da man jo ikke kan se personen/personene,rent,fysisk.
Ønsker alle en fin kveld.
Fra,Wilma :biggrin:
Anonymous
Fikk en personlig melding på  mail i går fra et annet medlem her som mente at,trumman nok mente at det kanskje var at jeg brukte for mange,,,,,,,,,?,I mine inlegg..Trodde først at det var ikonene som jeg svarte på tilbake.Ja slik feil kan man ta.Men det forundrer meg litt at voksene mennesker sitter å kommenterer andre sin skrivemåte.Trodde det var innholdet i enhver enkelts inlegg her som var av betydning og eventuell interesse for folk.Mitt neste prosjekt får bli et Norks rettskrivningskurs.
psbot [Picsearch]
hei wilma
det E  innleggene som e av interesse. sjøl skriver æ en blanding av dialekt og "vanlig" norsk.
visst folk henger seg opp i skrivemåte eller feil man gjør, glemmer de ka innleggene handler om, Å da.......går de glipp av mye  :lol:
klem fra ædni
GjenopprettetMedlem
Hei Wilma :biggrin:

Full støtte fra meg der. Har en mann med dysleksi, han hadde ikke giddet å skrive mer her inne hvids han stadig skulle fått kommentarer på skrivemåten (ikke at han har skrevet noe her, bare tok det som et eksempel). Det er da innholdet/budskapet i innleggene som teller.
Og hvis det er noen som opplever at det de skriver her inne ikke er bra nok, på en måte, og slutter å skrive innlegg, så er det vi andre som taper mest på det. Det er jo mangfoldet som beriker :wub:

Hilsen alabast
GjenopprettetMedlem
Er så hjertens enig  med deg,  alabast. Inneholdet er jo det viktigste.Hvorfor bruke tid på bagateller, hver har sin skrivemåte. Vi er unike på det settet.

mvh sandra :icon_lol:
Anonymous
Hei wilma :)
Jeg er fullstendig enig, her inne skal man jo konsentrere seg om innholdet, og ikke skrivemåten.
Jeg synes det er viktig å være høflig og respektere hverandre, for vi er jo alle unike.
Jeg synes Wilma at du skriver interessante innlegg :)
Anonymous
Wilma, jag menade ditt bruk av kommaen , , ,
GjenopprettetMedlem
I forhold til bestillingsdrømmer - jeg kan drømme forsettelser på drømmer - skikkelige spennende føljetonger ... dersom jeg bestemmer meg for det.

I perioder er jeg skremmende sanndrømt, - praktisk å drømme eksamensoppgavene sine på forhånd (ikke på bestilling) - men for å være ærlig - det der torde jeg sjelden å stole fullt og fast på, men det slo som regel til!

Mine "mytiske drømmer" har jeg ingen kontroll med - vil ikke ha det heller - de er en kilde til grubling og selvransakelser - men jeg må på liv og død ikke til bunns i dem alle. Det jeg skal vite, det kommer til meg før eller senere.
hilsen kariw
Anonymous
Hege Elisabeth, - poenget med å spille av drømmen baklengst var jo å kunne huske den! :-) Hvis man våkner og bare husker det siste man drømte.
GjenopprettetMedlem
det er ikke jeg som drømmer.
det er åndevesen som kommer innom.
drømmene er selvstendige vesen som sikkert kan påkalles,aktiviseres av et lite ritual eller to.
sweet dreams are made of these,who am i to disagree,
travel the world on the seven seas,
everybody`s looking for some.........A.lennox.