Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I ganske mange år nå har jeg bare visst at det ligger et småbruk og venter på meg et eller annet sted.
Har også visst at jeg har god tid, og at jeg når tiden var moden ville få beskjed fra hjelperne mine.
Så jeg har gått i tro, begynt å kjenne på at kanskje tiden var moden snart - og for 3 mnd siden hadde jeg en drøm.
Ble vist meg selv sittende i sofa'n i stua i en gammelt hus sammen med et eldre par. Jeg var der for å overta huset.
Et stort gammelt hus, mange rom, 2 innganger, det brant et stort bål på peisen i stua - så huset hadde vedfyring og
en hage med epletrær. Jeg fortalte damen at jeg var gartner.
For en uke siden fant jeg ved en tilfeldighet huset i virkelighetens verden. Jeg dro dit og der var alt.

Absolutt alt stemte med drømmen for 3 mnd siden - ned til minste detalj inkludert deler av samtalen som fant sted.
Inkludert 2 innganger, vedfyring og epletrær.
Kvelden før drømmen var spørsmålet mitt til hjelperne mine hvorvidt jeg hadde valgt riktig geografisk plassering i.f.t.
hvor jeg skal bosette meg i verden.
Jeg ble vist huset - jeg tolket drømmen som et ja.
Jeg fikk et småbruk i fjæra - tusen takk.
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
"Hexedoktor":
Kvelden før drømmen var spørsmålet mitt til hjelperne mine hvorvidt jeg hadde valgt riktig geografisk plassering i.f.t.
hvor jeg skal bosette meg i verden. 
Jeg synes også at den geografiske plasseringen er utmerket ;-)!
Nå er jeg spent på dine drømmer om livet i fjæra.
GjenopprettetMedlem
Kun det beste er godt nok.
Gratulerer.

GjenopprettetMedlem
Tusen takk
Det jeg syns er rasende festlig er jo at jeg fulgte intuisjonen min -
stolte på min egen tolkning av drømmen - fikk andre tolkninger av venner
jeg fortalte drømmen til, men valgte å stå i min egen tolkning -
følge min egen intusisjon - og denne gangen førte det til småbruket
Drømmene om livet i fjæra Sandel Wood - de kan være så mangt -
får vel dyrke litt urter og urter - er jo hex - også er det plass til at
jeg kan invitere til sjamantreff med trommer og bål og lavvoer og alt som hører med.
Flytter ikke inn før til høsten. Gleder meg villt!! Skal dit idag - ta no'n bilder...
Jeg er utrolig takknemlig for all hjelpen jeg har fått fra "are sia"
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Nææ... Du verden!

Gratulerer så mye, sanndrømmeren!

GjenopprettetMedlem
Så bra for deg

Tøft at drømmene kan gi så konkrete budskap
GjenopprettetMedlem
It's a good life Storhal
Takk Sjelevenn :wub:
Tøft ja Sommersky.. det er sikkert!
Konkrete budskap er veldig godt
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Herlig .har selv erfart lign når det gjelder å finne sin lille bo plass. la min lit til hjelperne mine å lot tiden jobbe for meg.så ble det slik jeg drømte og ønsket.men levde med håpet i 10 år.uten å tenke at det skjer adri.trodde fult og helt at dagen kommer når tide er inne.noe jeg takker for vær eneste dag, når fuglene synger å vekker meg.vandrer ut i hagen å kjenner naturen ønker meg god morgen

Gratulere og lykke til

GjenopprettetMedlem
Jeg har lenge drømt at jeg bor alene (åndene ikke medregnet) i en hytte langt inni skogen, der jeg dyrker grønnsaker og utvikler meg selv. For ca. et år siden fikk jeg vite at jeg snart kommer til å arve en hytte som passer til denne beskrivelsen.. Gleder meg jeg også!!
GjenopprettetMedlem
Takk!

Ja, det er ganske herlig Lotus...
Viktig det du sier om å legge sin lit til hjelperne sine.
Gå i tro uansett hva som skjer. Ikke miste fokus.
Tro fullt og helt - og takke ikke minst.
Det tok no'n år - tålmodighet er en dyd.
Lykke til med hytta i skogen Ofela
Hexedoktor'n