Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en merkelig drøm denne helgen.
Den gikk ut på at jeg var mitt i et skuespill som vi hadde på skolen. Jeg klatrer i et tre som vi har bygget.
I treet blir jeg fasinert at at det er to fugler som har flyttet inn. Disse er av forskjellig art, men gjør seg klar for parringen. Så ser jeg lengre opp i treet, og der har en kanin familie flyttet inn. Det så meget snodig ut, og jeg var litt bekymret for at de skulle falle ut. Når det er scene skifte, i skuespillet, klatrer jeg ned treet. Det var litt ustødig, siden vi tross alt hadde bygget dette selv.
Når jeg da skal klatre opp igjen så er treet vekk, å jeg ser ingen annen løsning enn å klatre opp et rødt flagg som henger på veggen. Utrolig nok, så merket ingen denne forandringen. Når stykket er ferdig, vil jeg gjerne se etter det treet. Da ut av veggen kommer reinsdyr trekkene på sleder.(slik som samene brukte) Og på en av sledene sitter sønnen min fornøyd. Av en eller annen grunn skjønner jeg at dette er treet og at det er trygt siden reinsdyrene trekker dem.
Vi(jeg og reinsdyrene med sledene) er nå ute og det er snø. En person (usikker om det er en kvinne eller mann) går av en av sledene og kommer mot meg. Han/HUn trykker meg i pannen.
Jeg våkner så ved at jeg gjentar til meg selv: 5544371
Hva kan dette bety?

noen med lignende erfaringer?
Anonymous
Dette var en veldig intressant drøm.
Nå er ikke jeg noen flink drømmetyder, men håper noen kan finne ut litt av dette.
Hadde vært spennende å se hva som kom ut av det.
M.v.h. Kira
GjenopprettetMedlem
Heialva.noidi gadze er fornøyd med din sønn og din rolle som mor.og du har deres fulle støtte.trykket mot panna overførte til deg noidi kraft til ditt liv.nummeret kan være av nummerologisk verdi.har du ringt?? Magisk lesning va det.
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for svar
Jeg kan faktisk skjønne det at hun (har nå forstått at det var hun, for har kommet i flere drømmer), har gitt meg kraften. For denne uken har jeg virkelig følt kraften i meg, og det har kommet veldig klart til meg hva jeg skal gjøre i ulike spirituelle settinger(om jeg kan kalle de det).
Nå har Truen på meg selv å den Kraften og de Evnene jeg har, virkelig vært tilstede.

Jeg kan! Og jeg har kraften i meg!

Nummeret har jeg ikke ringt, for det mangler et nummer til at det kan være et norsk nr. Men har en følelse av at det har noe med en drøm jeg hadde uken før. Kan egentlig ikke kalle det en drøm, bare at jeg våkner ved at jeg sier til meg selv "Karesuando" og dette gjentar jeg flere ganger

Skjønner ikke helt hva det skal si meg, men svaret kommer vel en dag.
Nummeret blir til tallet 11, og noen har rådet meg å finne ut hvilket skjebnetall jeg har, litt pussig at jeg bestillte boken "Numerologien avslører deg" av Glynis Mccants en uke før drømmen...gleder meg til jeg får den
Veldig fint at universet ser på meg som en god mor, jeg gjør mitt beste

GjenopprettetMedlem
Karesuando er en by helt nord i Sverige på grensa til Finland. Det var der Lars Levi Læstadius bodde, og der han starta bevegelsen Læstadianismen, før han flytta til Pajala. Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor og om du kjenner til dette. Har du sett filmen Kautokeinoopprøret?
Jeg var innom der for en par-tre måneder siden på vei til Karasjok. Det er bl annet et museum som er verd å se. Det kan jo være interessant å se om de tallene har noe med den plassen å gjøre. Kanskje et telefonnummer som mangler retningsnummer?
Jeg assosierer følgende av noen andre elementer i drømmen - men det er mine egne assosiasjoner, du får se om det er riktig for deg:
Treet med grenene som sprer seg utover kan være læstadianismen. Fuglene kan være to folk: Samene og finnene. Eller to trosformer: Sjamanismen som smelter sammen med kristendommen.Kaniner formerer seg og sprer seg utover store områder.
Et rødt flagg - Kan det bety fare, eller pass opp?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem

dette var moro å lese. Hadde ikke forventet å se en forbindelse med Læstadius. Men på en merkelig måte er det noe som virker så riktig med den!
Jeg bor i Tromsø, så tenkte jeg skulle ta meg en tur dit utpå sommeren. Skal besøke det museumet, takk for tipset!
Tenkte kansje det var et tlfnr dit, skal sjekke litt nærmere om det ja.
Det røde flagget kan helt klart symbolisere fare, men siden alt gikk så bra i drømmen trur jeg at alt vil gå bra, uansett hva som kommer. Ting skjer til rett tid. Og denne faren kommer, men vil forløse noe som vil ende opp som meget bra for meg...Håper jeg