Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Nutch/CVS [Bot]
Jeg skulle begynne med studiet mitt. Jeg var akkurat for første forelesningstimen og jeg var veldig forbauset over at jeg hadde opptakapparat, skriveblokk og blyanter med (vanligvis synes jeg at det som forblir i hodet mitt er nok. Altså er det ingen hensikt i å skrive ned ting).

Så var timen over og ved utgangen var det en kasse. Hver av oss måtte betale det hun eller han hadde lært i timen. Men det var ingen strøm og kassen fungerte ikke og så var alt gratis.

I dag er alt gratis
Ha en god dag

Gåååja
psbot [Picsearch]
artig drøm gåååja

æ e gla for at alt e gratis, i dag
da skal æ suge til meg visdom
å lagre det
i hode mitt

æ reiser til Jarfjord
og Holmengrå
i sommer

gleder meg masse
har noen oppdrag som skal gjennomføres
på Holmengrå
Nutch/CVS [Bot]
Da skal du hilse Holmengrå fra meg. Det er nå et år siden jeg var der. Dette året går vi til fjells og feirer solverv der.
Ha en god sommer (den er gratis)
Gåååja
psbot [Picsearch]
da skal æ hilse
og god tur
til deg og din fru

og en riktig god sommer :icon_cool:
GjenopprettetMedlem
Jaså heididi, god tur!
Holmengrå har skapt så
klare bilder i hukommelsen
hos meg at jeg ikke trenger
å reise tilbake fysisk, men en dag
skal jeg kanskje ta andre med dit!
Takk for ifjor, Gåååja og din kone!

Jeg har fått mye gratis i livet, og tar ikke notater under forelesninger, Gåååja - dog innimellom plasserer jeg mine gjenydelser i en omvendt hatt som plutselig dukker opp foran meg, selv om jeg ikke vet hvor hatten vandrer, og selv om ingen tekniske hjelpemidler registrerer en døyt. Det trengs og finnes ingen betalingssentral - trådene i veven kommuniserer innbyrdes. Slike tanker assosierer jeg til forelesningstimen ...
Nutch/CVS [Bot]
Ja, jeg synes det er viktig ev vevet veves og så blir kanskje ikke alt men mye gratis i livet.

Vi hadde sommersolhverv på fjellet og da var det en nesten uendelig rikdom og alt var gratis!

Ha en god uke
Gåååja
📎 gegen Sonnenaufgang.JPG
📎 en Guete.JPG
GjenopprettetMedlem
Åh takk for fine bilder!

Jovisst kjenner jeg igjen lavvoen og tre av personene ... det er et hyggelig gjensyn!
Anonymous
"Sonja":

Jovisst kjenner jeg igjen lavvoen og tre av personene ... det er et hyggelig gjensyn!

Ikke sant...så hej igjen...