Jeg står inne i en g-sport butikk. Den er gigantisk og det er mengder med folk der.
Står å snakker heftig med ei jente som brått kommer bort å kysser meg. Jeg blir ikke overrasket - utrolig nok - men veldig glad. Vi tar noen pauser og hun sier et eller annet til venninnen sin som står like ved og smiler til meg. Brått går hun sin vei og later som ingenting. Jeg blir ikke overrasket denne gangen heller og begynner å stable noen ting på en hylle som ingenting har skjedd. Da kommer en av mine kolleger, tar tak i meg, fører meg opp i et hjørne og skal til å dra til meg i magen, før vi begge bryter ut i latter og glede. Jeg skjønner ingenting samtidig som det var helt naturlig. Jeg fortsetter å stable de "tinga" på hyllene og ser meg litt rundt på alle de folka som er i den gigantiske butikken jeg jobber i. Mange gir meg et håpløst blikk som sier meg at jeg ikke hører hjemme her, eller at jeg er en idiot som ikke skjønner noen ting. Svetten begynner å renne. Jeg prøver å sjule det. Klumpen i halsen begynner å komme sigende. Brått kommer en bort til meg, tar en av de "tingene" jeg holder på å stabler, gir meg et lignende blikk og vender ryggen mot meg. Det er en jeg kjenner. Jeg fortsetter å stable, stable og stable som ingen ting har skjedd...
Det er alt jeg husker. Hvis det i det hele tatt er noe budskap i denne drømmen - Hva kan det være?