Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde avtalt å treffe ei fra sonen her, som viste seg å være ei trivelig dame
Natten før møtet, drømte jeg at jeg gikk sammens med henne i en skog. Hun stoppet opp på stien, for å vise meg noe hun hadde laget.
Det viste seg å være symboler, som hun hadde tegnet i sand. Disse symbolene kunne minne om kornsirkler i miniatyr. Jeg ble stående og betrakte disse, temmelig forundret over at hun hadde klart å tegne dette så perfekt.
En mann dukket opp, mens han nynnet på en kjent melodi. Han hadde forandret teksten på melodien, og i drømmen tenkte jeg at det var helt greit, selv om noen sikkert ville reagere på det.
Da jeg våknet av drømmen følte jeg et veldig sterkt nærvær av rødreven.
GjenopprettetMedlem
Interessant drøm med fine symboler. Var det noen sammenheng mellom kornsirkelsymbolene, mannen og sangen , eller var de løsrevet fra hverandre?

GjenopprettetMedlem
Det er mulig at det kan være en sammenheng. Alt dette skjedde, mens vi spaserte i skogen.
GjenopprettetMedlem
Kan det være noe i damen du skulle treffe som symboliserer/vekker noe i deg? Tenker på at hun forstår noe intuitivt......eller hadde hun laget disse symbolene i sanden fordi hun viste noe mer bevisst? Hvis det er hennes intuitive viten som vises gjennom symbolene i sanden så er jo det en vakker egenskap på få ta del i

Kanskje er dette med at de er tegnet i sand et symbol på at ingenting er endelig? At de gjelder for der og da?
Det med mannen er også fint synes jeg.....han kjenner melodien, det som ligger bak, og trenger ikke bruke de samme ordene alltid....forstår at ord kan brukes på ulikt vis, og allikevel ha samme grunninnehold. Og det er tonen bak som er det ekte. Og det at den som huker seg opp mot ordene (oppskriftene) ikke vil forstå.....det har du avslørt.
Rødreven er luringen som kjenner flere utveier (fra hiet) akkurat som mannen. Og kanskje som det intuitive fra kvinnen?
Ja, bare noen løse tanker fra meg her. Men det er noe i drømmen din som forteller også meg noe viktig som jeg selv har funnet i dag....som en god bekreftelse

Det handler om denne grunntonen som ligger bak ordene. Jeg har fått meg en lekse

som var viktig for meg. Gud! hvor viktig det er å lytte innover!
Takk for at du delte Sjura

GjenopprettetMedlem
"UlveMor":
Kan det være noe i damen du skulle treffe som symboliserer/vekker noe i deg? Tenker på at hun forstår noe intuitivt......eller hadde hun laget disse symbolene i sanden fordi hun viste noe mer bevisst? Hvis det er hennes intuitive viten som vises gjennom symbolene i sanden så er jo det en vakker egenskap på få ta del i
Kanskje er dette med at de er tegnet i sand et symbol på at ingenting er endelig? At de gjelder for der og da?
Det kan det så absolutt være. Skal tenke litt over det du sier.
GjenopprettetMedlem
"UlveMor":
Det med mannen er også fint synes jeg.....han kjenner melodien, det som ligger bak, og trenger ikke bruke de samme ordene alltid....forstår at ord kan brukes på ulikt vis, og allikevel ha samme grunninnehold. Og det er tonen bak som er det ekte. Og det at den som huker seg opp mot ordene (oppskriftene) ikke vil forstå.....det har du avslørt.
Ja, bare noen løse tanker fra meg her. Men det er noe i drømmen din som forteller også meg noe viktig som jeg selv har funnet i dag....som en god bekreftelse
Det handler om denne grunntonen som ligger bak ordene.
JAAA!
Det er tonen bak som er det ekte.
Det handler om denne grunntonen som ligger bak ordene.
Disse setningene spratt i mot meg. Takk ulvemor, jeg tror du har rett.